۰
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

افزایش ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در سیستان و بلوچستان خبر داد.
افزایش ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری، ۲ میلیون ۱۳۰ هزار و ۶۳۷ نفر مسافر در سطح استان جابه‌جاشده‌اند که این میزان حاکی از رشد ۱۱درصدی در تعداد مسافر و رشد هفت درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

 باقری اظهار داشت: این تعداد مسافر در قالب ۱۶۵ هزار و ۷۸۶ فقره سفر طی این بازه زمانی جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: از مجموع مسافر جابه‌جاشده طی این مدت، یک میلیون و ۹۴ هزار و ۸۹۰ نفر درون‌استانی و یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۴۷ نفر به مقصد برون‌استانی بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۳ پایانه مسافری فعال، ۶۴ شرکت مسافربری و بیش از ۹۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در حوزة تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.
 
باقری در پایان خاطرنشان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciwwazvt1aqq2.cbct.html
 
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 453540
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *