۰
هدیه به فوتبال سیستان و بلوچستان؛

یک تیم در لیگ دسته سه به سیستان و بلوچستان واگذار شد

رئیس فدراسیون فوتبال از واگذاری یک تیم در لیگ دسته سه به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بخشی از جرائم میلیاردی تیم‌های فوتبال لیگ برتر برای توسعه فوتبال این استان اختصاص می‌یابد.
یک تیم در لیگ دسته سه به سیستان و بلوچستان واگذار شد
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهدی تاج در حاشیه برگزاری مجمع فوتبال سیستان و بلوچستان بیان کرد: فدراسیون فوتبال لیگ درجه سه به سیستان و بلوچستان واگذار کرده که باتوجه‌به ظرفیت این استان بتوانیم آن را به لیگ دسته یک، ۲ و برتر ارتقا دهیم در این زمینه برای حمایت از لیگ دسته سه و اداره این باشگاه با استاندار این استان صحبت خواهیم کرد.
 
وی افزود: سهم سیستان و بلوچستان در فوتبال ساحلی زیاد است و هم اکنون چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشور از این استان هستند و این ظرفیت بسیار خوبی است.
 
واگذاری زمین چمن به بخش خصوصی ماهانه ۱۰ میلیون ریال!
 
رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از واگذاری زمین و سالن‌های ورزشی سیستان و بلوچستان به بخش خصوصی، گفت: متأسفانه ۲ زمین چمن زاهدان به بخش خصوصی آن هم با ماهانه ۱۰ میلیون ریال واگذار شده که باید استاندار و نماینده‌های سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی پیگیر باشند ما نیز طبق قولی که امروز در مجمع فوتبال دادیم پیگیر بازگرداندن این زمین‌ها به مجمع فوتبال استان باشیم.
 
وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: وضعیت فوتسال در سراوان عالی است؛ اما سالن فوتبال آن را هم دارند به بخش خصوصی واگذار می‌کنند که باید جلوی این کار را گرفت.
 
تاج با تأکید بر اینکه وضع فوتسال و فوتبال ساحلی سیستان و بلوچستان نسبت به چهار سال گذشته خیلی بهتر شده است و شاهد ظرفیت خوبی در این استان هستیم، گفت: حدود ۵۰ میلیارد ریال از جرائم انضباطی تیم‌های لیگ برتری برای توسعه فوتبال سیستان و بلوچستان اختصاص‌یافته تا در مناطق محروم هزینه شود.
 
مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه به ریاست مهدی تاج رئیس فدراسیون و با حضور طهمورث حیدری عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون، عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و رؤسای ستادی اداره کل، نماینده وزارت ورزش و جوانان، رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
در این مجمع چهار کاندیدا به نام‌های حسین اسلامی، محمد اکبری شهریاری، محمد رسول ذورقی و محمودرضا غلامی حضور داشتند که محمد رسول ذورقی قبل از انتخابات انصراف داد.
 
در پایان مجمع انتخاباتی محمد اکبری شهریاری با کسب ۲۱ رأی از ۲۶ رأی مأخوذه، به مدت چهار سال ریاست هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان را به دست آورد.
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 453338
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *