۰
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان:

حدود ۳۰۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۲ هزار و ۹۸۹ بسته نوشت‌افزار هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در قالب طرح «ارمغان مهر» بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد.
حدود ۳۰۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان مابه نقل از  روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان،محمدمهدی سجادی بیان کرد: طرح «ارمغان مهر» در راستای گسترش حس نوع‌دوستی و کمک به همنوع به‌منظور تحقق اهداف جمعیت هلال‌احمر و تأمین احترام انسان‌ها اجرا می‌شود.

وی ارزش اقلام توزیع شده را ۱۲ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ازآنجایی‌که حمایت از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه یکی از وظایف و فعالیت‌های انسان‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر به شمار می‌رود، به‌منظور تحقق این اهداف و در جهت ترویج و تقویت حس تعاون، نیکوکاری، نوع‌دوستی و بهره‌مندی از مشارکت داوطلبان و خیران، طرح «ارمغان مهر» در اولین ماه سال تحصیلی جدید توسط خیران داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان با اهدای وسایل کمک‌آموزشی و نوشت‌افزار اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به اقلام موجود در این بسته‌ها گفت: کیف مدرسه و انواع نوشت‌افزار همچون دفترچه، مدادرنگی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن و خط‌کش در این بسته‌ها متناسب با جامعه هدف تدارک دیده شد.
 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 453297
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *