مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان:

حدود ۳۰۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شد

12 مهر 1402 ساعت 13:53

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۲ هزار و ۹۸۹ بسته نوشت‌افزار هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در قالب طرح «ارمغان مهر» بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان مابه نقل از  روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان،محمدمهدی سجادی بیان کرد: طرح «ارمغان مهر» در راستای گسترش حس نوع‌دوستی و کمک به همنوع به‌منظور تحقق اهداف جمعیت هلال‌احمر و تأمین احترام انسان‌ها اجرا می‌شود.

وی ارزش اقلام توزیع شده را ۱۲ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ازآنجایی‌که حمایت از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه یکی از وظایف و فعالیت‌های انسان‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر به شمار می‌رود، به‌منظور تحقق این اهداف و در جهت ترویج و تقویت حس تعاون، نیکوکاری، نوع‌دوستی و بهره‌مندی از مشارکت داوطلبان و خیران، طرح «ارمغان مهر» در اولین ماه سال تحصیلی جدید توسط خیران داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان با اهدای وسایل کمک‌آموزشی و نوشت‌افزار اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به اقلام موجود در این بسته‌ها گفت: کیف مدرسه و انواع نوشت‌افزار همچون دفترچه، مدادرنگی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن و خط‌کش در این بسته‌ها متناسب با جامعه هدف تدارک دیده شد.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 453297

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453297/حدود-۳۰۰۰-بسته-نوشت-افزار-بین-دانش-آموزان-نیازمند-سیستان-بلوچستان-توزیع

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir