۰
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر:

عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان ایرانشهری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری جوانی که با دسترسی به تصاویر خصوصی شاکی و انتشار آنها در شبکه اجتماعی قصد بدنام‌کردن وی را داشت، خبر داد.
عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان ایرانشهری دستگیر شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سرهنگ مهدی رشنودی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهارکرد: شهروند ایرانشهری با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان مراجعه و مدعی بود فردی با انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی، قصد بدنام‌کردن من و خانواده‌ام را دارد که رسیدگی به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی گفت: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه، سرانجام متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را در یکی از محلات ایرانشهر دستگیر كردند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: وی در ابتدا منکر ارتکاب عمل مجرمانه خود شد که پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف و دلیل اقدام خود را اختلاف قبلی با شاکی بیان کرد.
 
سرهنگ رشنودی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) با ما در میان بگذارند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 453258
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *