۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۱۲۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان مابه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان‌یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با ۱۰ دستگاه خودرو سواری در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در مرکز استان و محورهای فرعی شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، سیب و سوران، زابل، نیمروز و نیک‌شهر بودند، شناسایی و تحت‌نظر قرار دادند.
 
سردار جلیلیان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه مأموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به‌صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رهاکردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات ها، با اقدام ضربتی جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان‌های مذکور با درگیری‌های مسلحانه ۶ سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیر و ۸ دستگاه خودرو سواری پژو و تویوتا نیز از آنان توقیف و مقدار یک تن و ۱۲۳ کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط شد.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 453248
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *