۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

برق‌رسانی به ۸ روستای شهرستان خاش و تفتان در حال انجام است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق‌رسانی به پنج روستای خاش و سه روستای تفتان در حال انجام است.
برق‌رسانی به ۸ روستای شهرستان خاش و تفتان در حال انجام است
به گزارش پایگاه خبری  تفتان ما، محمد رئیسی عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از شبکه برق شهرستان خاش و تفتان که با حضور نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و کورین و نصرت‌آباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این دو شهرستان انجام شد، بیان کرد: روستاهای یعقوب‌آباد، ریگ‌آباد و احمد ریگی شهرستان تفتان و روستاهای کامران آباد، نصرت‌آباد پشت کوه، نورآباد کلکلی، زیرکان و خوشاب پلاسو شهرستان خاش از جمله مناطق مورد برق‌رسانی است.
 
وی ادامه داد: ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه موردنیاز جهت برق‌رسانی به این تعداد روستا است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: ۹۵ میلیارد ریال اعتبار جهت برق‌رسانی به این روستاها در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌ برق‌رسانی، ۸۹ خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.
 
رئیسی اذعان کرد: پیمانکار پروژه‌های شهرستان تفتان مشخص و پروژه برق‌رسانی به روستاهای خاش در مرحله اجرای طرح و مشخص نمودن پیمانکار جهت اجرای پروژه است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد روستاهای سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، گفت: تمامی روستاهای بالای ده خانوار استان که کد آبادی و مجوز لازم از دستگاه‌های متولی دارند از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند.
 
بازدید از پروژه توسعه شبکه برق روستای چاه‌شور تفتان، بازدید از پروژه جابه‌جایی رفع حریم شبکه‌های روستایی و توسعه شبکه برق شهری خاش از دیگر محورهای مورد بازدید این سفر بود.


انتهای خبر/
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 453238
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *