۰
نامه سرپرست فدراسیون به باشگاه پلیمر خلیج فارس؛

جلوگیری از حضور تیم قهرمان در لیگ برتر دوومیدانی/ تسویه حساب بابت رای ندادن!

سرپرست فدراسیون دوومیدانی مانع از تیمداری قهرمان ایران در لیگ برتر شده است.
جلوگیری از حضور تیم قهرمان در لیگ برتر دوومیدانی/ تسویه حساب بابت رای ندادن!
به گزارش پایگاه خبری تفتان مابه نقل از راه دانا؛ ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس مدعی است که لجبازی سرپرست فدراسیون دوومیدانی باعث شده که مانع تیمداری این باشگاه در لیگ دوومیدانی شود. وی مدعی است در دوره قبلی انتخابات فدراسیون دوومیدانی باشگاه پلیمر به داوری رای نداد و حالا ایشان به دنبال تلافی کردن است.

سپهوند در گفتگو با خبرنگار دانا با اشاره به نامه سرپرست فدراسیون دوومیدانی مبنی بر اینکه پلیمر خلیج فارس نمی‌تواند این فصل در لیگ این رشته تیمداری کند، اظهار داشت: امسال وارد پنجمین سال تیمداری شده‌ایم و با توجه به اینکه در رشته دوومیدانی در کشور چه به لحاظ فرهنگی و ورزشی سرآمد بوده‌ایم، قرار نیست به همین راحتی باشگاه ما را کنار بگذارند. باشگاه پلیمر ثبت جهانی شده و جدا از حمایت از ورزشکاران ایرانی حتی ورزشکاران خارجی را در سه رشته بوکس، دوومیدانی و هندبال را به خدمت گرفته است.

وی ادامه داد: ماه پیش برای تیمداری در فصل جاری لیگ دوومیدانی اعلام آمادگی کرده‌ و به فدراسیون نامه زده‌ایم و معلوم نیست سرپرست فدراسیون دوومیدانی چرا نمی‌خواهد ما تیمداری کنیم و علت این لجبازی و عناد چیست.

سپهوند یادآور شد: سوم مردادماه مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی برگزار شد که به‌خاطر ماه محرم، نتوانستیم در این مجمع شرکت کنیم و بنا نیست ایشان بگوید به ورزشکاران بدقولی کرده‌ایم. در چهار سال تیمداری هیچ ورزشکاری نمی‌تواند ادعا کند که ما حقش را پایمال کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: در این سال‌ها چندین ورزشکار خارجی در دوومیدانی، بوکس و هندبال داشته‌ایم و بدون هیچ مشکلی تمام مفاد قراردادها اجرا شده است.

وی تأکید کرد: داوری در مدت سرپرستی فدراسیون دوومیدانی، باعث نگرانی زحمت‌کشان این رشته شده و به‌جای اینکه برای افزایش تیم‌ها تلاش کند، مانع تیمداری هم می‌شود! البته چهار سال پیش در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی ما به داوری رای ندادیم و شاید همین موضوع سبب ارسال نامه‌ای شده که پلیمر نمی‌تواند این فصل در رقابت‌های دوومیدانی شرکت کند.

سپهوند در پایان گفت: از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، مدیر‌کل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولان انتظار داریم که این موضوع را با جدیت پیگیری کنند و اگر حق با سرپرست فدراسیون دوومیدانی است، هرگز تیمداری نمی‌کنیم اما بنا نیست عده‌ای مغرضانه سد راه ما شوند و به استان لرستان ضربه بزنند.
انتهای خبر/
يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 453106
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *