۰
امام جمعه موقت مسجد امام احمدبن حنبل خاش:

داشتن جوانان غیوری مثل شهید خطیبی باعث می‌شود دشمن نتواند خللی در امنیت کشور وارد کند

امام جمعه موقت مسجد امام احمدبن حنبل خاش گفت: تا وقتی جوانانی غیور و شجاع همچون شهید خطیبی و سایر حافظان امنیت وجود دارند دشمنان هرگز نمی‌توانند خللی در امنیت کشور وارد کنند.
داشتن جوانان غیوری مثل شهید خطیبی باعث می‌شود دشمن نتواند خللی در امنیت کشور وارد کند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، یونس هاشمزهی در گفتگو با خبرنگار تفتان‌ما با اشاره به شهادت اردشیر خطیبی از نیرو‌های بسیجی بومی در منطقه هامون بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره در صدد ایجاد اختلال و برهم زدن امنیت در کشور هستند غافل از آنکه این انقلاب پرورش دهنده‌ جوانانی شجاع و غیور بوده که برای حفظ این مملکت از هیچ تلاشی حتی به قیمت جان شیرین خود دریغ نکرده و نمی‌کنند.

وی افزود: شهید اردشیر خطیبی یکی از هزاران جوانی است که برای حفظ این مملکت در این خطه کشور که به گفته مقام معظم رهبری تنگه احد نامیده شده است جام شیرین شهادت نوشید و نامش جاودانه شد.

 امام جمعه موقت مسجد امام احمدبن حنبل خاش گفت: این استان شهدای زیادی تقدیم به نظام کرده تا درخت انقلاب هر چه تنومندتر در راه اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های خود رشد کند و دلیل اصلی شرارت‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام و مردم نیز همین پایبندی جوانان و ملت ما به انقلاب و آرمان‌ها است.

وی با اشاره به مرزی بودن استان اظهار کرد: وظیفه نیرو‌های امنیتی و مردمی در مناطق مرزی دوچندان است چرا که کوچکترین اتفاق و سهل انگاری می‌تواند پیامد‌های سنگینی برای امنیت و آرامش داشته باشد.

هاشمزهی خاطر نشان کرد: تا زمانی که در مملکت ما جوانانی وجود دارند که امنیت و آرامش مردم خط قرمز آنهاست هیچ دشمنی هرچند قدرتمند نمی‌تواند به این مردم و مملکت مسلط شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchkznzi23n--d.tft2.html
 
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 453048
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *