۰
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان :

پايان شرارت اراذل و اوباش در خاش

جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: برخورد پلیس با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم قاطعانه خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری 4 نفر كه با استفاده از سلاح سرد اقدام به عربده‌ کشی، شرارت و درگيري در شهرستان خاش کرده بودند خبر داد و گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در شهرستان خاش شده بود رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس خاش مخفیگاه متهمان شناسایی و درعملیات هایی دقیق و ضربتی متهمان در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری هستند، اظهار کرد: از متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد که پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ جوکار با تاكيد بر اینکه  امنیت مردم خط قرمز پلیس است تصریح کرد: برخورد پليس با اخلالگران نظم و امنيت عمومي و برهم زنندگان آسايش مردم قاطعانه خواهد بود و در اين رابطه به پشتوانه همكاري آگاهانه شهروندان خوشبختانه اقدامات موثر و خوبي تا كنون انجام شده است.


انتهای خبر/
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 452729
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *