۰
امام جمعه شهرستان خاش:

حوادث تاریخی گواه بر اثبات دشمنی استکبار با ایران

آمریکا بارها و در حوادث گوناگون نشان داده دشمن ایران و این ملت است و هربار مردم با هوشیاری توانسته اند نقشه ها و نیرنگ هایش را خنثی کنند
حوادث تاریخی گواه بر اثبات دشمنی استکبار با ایران
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش گفت: حضور مردم در  راهپیمایی یوم الله۱۳آبان با توجه به سیر تاریخی این روز در ادوار مختلف نشان از خشم و انزجار ملت از استکبار جهانی می باشد.

وی بیان کرد: تبعید حضرت امام در سال ۱۳۴۳ اعتراض دانشجویان به کوتاه کردن دست مداخله گر آمریکا و منجر شدن به رگبار بستن آنها در سال ۵۷ تسخیر لانه ی جاسوسی که با آن چهره ی دیگری از استکبار جهانی برای ما نمایان شد همه و همه باعث شده امروز به عنوان روزی مهم و روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شود.

وی اظهار کرد: در۲۸مرداد سال۱۳۳۲ که استکبار باعث سرکوب کردن انقلاب مصدق شد دشمنی خود با مردم ایران را علنی و آشکار کرد.

دهقان گفت: آمریکا با حمایت از رژیم غاصب کودک کش و ستم گر صهیونیست چهره منفور خود را بر همگان نمایان ساخته است.

امام جمعه شهرستان با اشاره به راه اندازی جنگ ۸ساله و تحریم های اقتصادی و حمایت از فتنه گران توسط استکبار گفت: دشمن ما با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی توانست هشت سال جنگ را به ملت ما تحمیل کند و به شکرانه ایمان به خدا و  نظام مقدس جمهوری موفق به شکست ظالمان زمانه شدیم.

وی گفت: جوانان باید هوشیار باشند تا همراه با جو روانی و تشدید احساساتی که دشمن به دنبال آن است پیش نروند.

دهقان گفت: با استقامت و مقاومت ملت کشور ایران روز به روز در حال قوی شدن می باشد و ما مسلمانان باید بیش از پیش هوشیار باشیم و این مهم تلاش جوانان مملکت را میطلبد چرا که پیشرفت و کشور در گرو همت جوانان مومن و انقلابی است.
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 452233
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *