۰
سرپرست دانشکده صنعت و معدن خاش:

تیم کوهنوردی دانشکده صنعت و معدن خاش به قله تفتان صعود کرد

سرپرست دانشکده صنعت و معدن خاش گفت: تیم کوهنوردی دانشکده صنعت و معدن خاش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به قله ۴۰۵۰ متری تفتان صعود کرد.
تیم کوهنوردی دانشکده صنعت و معدن خاش به قله تفتان صعود کرد
به گزارش  تفتان ما ، کریم بخش ترشابی  با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ایران و ارزش های ماندگار بزرگ کشور است، افزود: امور فرهنگی دانشکده صنعت و معدن با همکاری مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری این برنامه کرده است.
 
ترشابی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در توصیه به جوانان در خصوص تحصیل تهذیب ورزش و بالا بردن توان جسمی دانشجویان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان بوده است.
 
وی اظهار داشت: در این برنامه تیمی متشکل از کارکنان و دانشجویان حضور داشتند که توانستند به مدت یک روز به قله ۴۰۵۰ متری تفتان صعود کنند.
 
وی با بیان اینکه عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: باید ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن ها نهادینه شود.
 
ترشابی ادامه داد: آشنایی نسل سوم انقلاب با دوران دفاع مقدس باعث شناخت بهتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و دانشجویان می شود.
 
سرپرست دانشکده صنعت و معدن خاش در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه عکس، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و دیدار با خانواده معظم شهدا از مهم ترین برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس در این دانشکده می باشد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 441529
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *