۰

تشریح برنامه‏‌های سخنرانی و عزاداری دهه دوم صفر درحرم رضوی

همزمان با فرا رسیدن دهه دوم ماه صفر و در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه های سخنرانی و عزاداری حرم مطهر رضوی اعلام شد.
تشریح برنامه‏‌های سخنرانی و عزاداری دهه دوم صفر درحرم رضوی
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز،  از اجرای برنامه‌‏های عزاداری به مناسب دهه دوم ماه صفر خبر داد و گفت: همزمان با ایام اربعین سوگواری و ماتم سید و سالار شهیدان، ویژه برنامه‌‏های عزاداری در ساعات مختلف شبانه روز، در حرم ثامن الحجج(ع) برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: اگر چه در همه رواق‏‌های و اماکن متبرکه حرم رضوی ویژه برنامه عزادرای برای زائران برگزار می‏‏شود، اما محوری‌‏ترین برنامه حرم امام رضا(ع) در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

وی افزود: در دهه دوم صفر حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی از ساعت 10:25 درباره «سیره امام حسین(ع)» به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه و روضه خوانی می‏پردازند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: همچنین حجت ‌الاسلام فرازی‏‌نیا در این هفته ساعت 16:15 با موضوع آداب زندگی در سیره اهل بیت(ع) و حجت ‌الاسلام راشدیزدی بعد از نماز مغرب و عشاء با موضوع مبانی تربیت در اسلام در رواق امام خمینی(ره)، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی از قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه زنی در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) هر روز قبل نماز ظهر و عصر برنامه سخنرانی و عزاداری تدارک دیده شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر زائران روزانه بیش از 30 جلسه حلقه معرفت ویژه برادران و خواهران در ساعات مختلف شبانه روز، تدارک دیده شده که در اماکن حرم مطهر رضوی تشکیل می‌‏شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 442203
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *