۰

باز شدن درها زودتر از موعد و استقبال گسترده تماشاگران +فیلم و تصاویر

تماشاگران تیم استقلال و پرسپولیس زودتر از موعد مقرر وارد ورزشگاه آزادی شدند.
باز شدن درها زودتر از موعد و استقبال گسترده تماشاگران +فیلم و تصاویر
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد اما از آنجا که از شب گذشته تماشاگران پشت درها برای ورود به داخل ورزشگاه منتظر مانده بودند درهای اصلی استادیوم امروز دو ساعت زودتر از موعد اعلام شده به روی تماشاگران علاقمند به دو تیم باز شد و در حالی که اعلام شده بود هواداران ساعت 12 می‌توانند وارد استادیوم شوند امروز ساعت 10 تماشاگران دو تیم مجوز ورود به ورزشگاه را گرفتند.
 
     

 
* ازدحام جمعیت پشت درهای استادیوم آزادی زیاد است و ماموران اطراف استادیوم در حال هدایت تماشاگران به داخل ورزشگاه هستند.
 
     

 
* از آنجا که تماشاگران دو تیم حق کشیدن سیگار در ورزشگاه را ندارند اما دست‌فروشان بیرون از ورزشگاه به صورت مخفیانه در حال فروش سیگار به تماشاگران هستند.


 
* ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در اطراف استادیوم آزادی وسایل نقلیه‌ای را که در کنار اتوبان پارک کرده بلافاصله به پارکینگ‌ها منتقل می‌کنند.

 
     
* تعدادی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به هتل المپیک که در مجاورت استادیوم آزادی قرار دارد پناه برده و قصد داشتند خودروهایشان را در آنجا پارک کنند که از این موضوع ممانعت به عمل آمد.


 

 
* پشت گیت‌های ورودی استادیوم آزادی ازدحام بسیار زیادی ایجاد شده و تماشاگران منتظر چک کردن بلیت‌هایشان برای ورود به مجموعه هستند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 442055
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *