۰
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش:

اهدای ۲۵ واحد خون توسط ماموران انتظامي شهرستان خاش + تصاوير

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: با توجه به كمبود خون در فصل سرما و زمستان و به مناسبت هفته ناجا، تعداد 25 نفر از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان خاش، 12.5 ليتر خون معادل 25 واحد خون(500 سی سی) اهداء کردند.
اهدای ۲۵ واحد خون توسط ماموران انتظامي شهرستان خاش + تصاوير
سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه تامین خون مورد نیاز بیماران از مهمترین نیازهای هرجامعه بشری است، اظهار كرد: متاسفانه در فصل زمستان اهداء خون در کشور کم می شود و ذخایر خونی نیز کاهش پیدا می کند.
 
وي بيان كرد: به مناسبت هفته ناجا و با توجه به کمبود خون در فصل سرما و زمستان، تعداد 25 نفر از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان خاش، 12.5 ليتر خون معادل 25 واحد خون(500 سی سی) اهداء کردند.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني با بیان اینکه هدف از این برنامه  کمک و یاری رساندن به نیازمندان به خون است، گفت: نيروهاي انتظامي  شهرستان خاش همواه در تمامی بحران ها و عرصه ها به کمک و یاری مردم آمده اند و جلوه ای از گذشت و فداکاری واقعی را به معرض نمایش گذاشته و در تمامی صحنه ها حضوری فعال و چشمگیر داشته اند.
 
 

 
وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه، افزود: سازمان انتقال خون یک سازمان امدادی و مردمی است و به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و لذا اهمیت این فعالیت ها به مراتب نیز بالا است.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش خاطرنشان کرد: اهداء هر واحد خون معمولاً جان سه فرد نیازمند به فرآورده های خونی را از مرگ نجات می دهد و این اقدام خداپسندانه علاوه بر اینکه یک عمل انسانی جهت اهدای زندگی به دیگران است، در سلامت خود افراد نیز نقش بسزاء و تاثیرگذاری دارد.
 
 

 
وي با بیان اینکه پلیس به دنبال برقراری نظم و امنیت در جامعه است، اذعان كرد: اهدای خون یک عمل نودوستانه و از جلوه‌های مشارکت همگانی در سلامت جامعه است.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني با بيان اينكه اهداء خون يعني اهداي زندگي، اظهار کرد: در موارد بسیاری از جمله حوادث، سوانح، تصادفات رانندگی، سوختگی ها، بیماران سرطانی، زنان باردار و اعمال جراحی نیاز به خون است و باید تمامی افراد برای این اقدام بسیج شوند تا در فصول مختلف سال با کمبود خون مواجه نشویم.
 
 

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 441748
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *