۰
امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما:

امنیت جامعه ما حاصل تلاش وجان فشانی نیروی انتظامی است/ نیروی انتظامی قهرمان خستگی ناپذیر جامعه است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: امنیت و آرامش جامعه مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح است كه بدون هیچ گونه چشم داشتی حافظ جان ومال ملت ایران هستند
 امنیت جامعه ما حاصل تلاش وجان فشانی نیروی انتظامی است/ نیروی انتظامی قهرمان خستگی ناپذیر جامعه است
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار كرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام جمهوری، امنیت و بالندگی کشور ایران است.
 
وی گفت: امنیت کنونی کشورما مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های  غیور مردانی است که از جان خود گذشتند تا امنیت را برای ما به ارمغان آورند.
 
حجت الاسلام دهقان ادامه داد: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم شهرستان خاش باید به این نیرو افتخار کنند و در برقراری امنیت شهر نیروی انتظامی را یاری کنند.
 
وي با اشاره به رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و اتفاقات ناگواری که رخ داده از  بزرگان طوایف خواست برای جلوگیری از این رسوم غلط وارد عمل شوند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در خصوص جلوگیری از 2 قطبی شدن، اظهار كرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن منتظر اختلاف است تا سو استفاده کند و ضربه خود را بزند و این نشان می دهد که رهبر معظم انقلاب آگاهانه تصمیم گیری می کنند.
 
وي اظهار كرد: رهبرمعظم انقلاب همبستگی ، همدلی و مصلحت کشور را مهم دانسته و با دور اندیشی توطئه های استکبار را خنثی می کند و بر فتنه های داخلی آگاه و آنان را برطرف می سازد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 441592
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *