۰
فرماندار شهرستان خاش خبر داد

راه اندازي نمایشگاه دستاوردهای دولت در بخش مرکزی خاش/ اجراي افزون بر 180 پروژه با اعتبار بالای 521 میلیارد ریال در اين بخش

فرماندار شهرستان خاش از برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت در بخش مركزي اين شهرستان خبر داد.
راه اندازي نمایشگاه دستاوردهای دولت در بخش مرکزی خاش/ اجراي افزون بر 180 پروژه با اعتبار بالای 521 میلیارد ریال در اين بخش
به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در حاشيه برپايي اين نمايشگاه اظهار كرد: شهدای دولت مسیری را طرح ریزی کردند که سراسر شکوه و عظمت کارهای نظام اسلامی را نشان می دهد.
 
وي با بيان اينكه دولت در ادامه فعالیت های خود تمام تلاش خود را برای محقق کردن مطالبات مردم و وعده های داده شده به کار می گیرد، تصريح كرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بیان اقدامات دولت در عرصه های مختلف است.
 
چاکرزهی با تبریک روی کار آمدن شوراها اهمیت کار شوراها را متذکر شد و گفت: شوراها بعنوان نمایندگان مردم باید بر حسب وظیفه و تکلیف مطالبات به حق شهروندان را پیگیری کنند و موفقیت آنها نیز در گرو تعامل یکپارچه با مردم و دولتمردان تثبیت می شود.
 
* اجراي افزون بر 180 پروژه با اعتبار بالای 521 میلیارد ریالی در بخش مرکزی خاش
بخشدار مرکزی شهرستان خاش نيز در حاشيه برپايي اين نمايشگاه، گفت: افزون بر 180 پروژه با اعتبار بالای 521 میلیارد ریالی در بخش مرکزی خاش اجرا شده است.
 
مجتبی شجاعی اظهار كرد: سعي ما بر اين است كه بتوانيم مشكلات مردم را رفع و در راستاي افزايش خدمات رساني هرچه بهتر و مطلوب تر تلاش كنيم.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 441014
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *