فرماندار شهرستان خاش خبر داد

راه اندازي نمایشگاه دستاوردهای دولت در بخش مرکزی خاش/ اجراي افزون بر 180 پروژه با اعتبار بالای 521 میلیارد ریال در اين بخش

2 شهريور 1396 ساعت 18:18

فرماندار شهرستان خاش از برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت در بخش مركزي اين شهرستان خبر داد.


به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در حاشيه برپايي اين نمايشگاه اظهار كرد: شهدای دولت مسیری را طرح ریزی کردند که سراسر شکوه و عظمت کارهای نظام اسلامی را نشان می دهد.
 
وي با بيان اينكه دولت در ادامه فعالیت های خود تمام تلاش خود را برای محقق کردن مطالبات مردم و وعده های داده شده به کار می گیرد، تصريح كرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بیان اقدامات دولت در عرصه های مختلف است.
 
چاکرزهی با تبریک روی کار آمدن شوراها اهمیت کار شوراها را متذکر شد و گفت: شوراها بعنوان نمایندگان مردم باید بر حسب وظیفه و تکلیف مطالبات به حق شهروندان را پیگیری کنند و موفقیت آنها نیز در گرو تعامل یکپارچه با مردم و دولتمردان تثبیت می شود.
 
* اجراي افزون بر 180 پروژه با اعتبار بالای 521 میلیارد ریالی در بخش مرکزی خاش
بخشدار مرکزی شهرستان خاش نيز در حاشيه برپايي اين نمايشگاه، گفت: افزون بر 180 پروژه با اعتبار بالای 521 میلیارد ریالی در بخش مرکزی خاش اجرا شده است.
 
مجتبی شجاعی اظهار كرد: سعي ما بر اين است كه بتوانيم مشكلات مردم را رفع و در راستاي افزايش خدمات رساني هرچه بهتر و مطلوب تر تلاش كنيم.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 441014

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/441014/راه-اندازي-نمایشگاه-دستاوردهای-دولت-بخش-مرکزی-خاش-اجراي-افزون-180-پروژه-اعتبار-بالای-521-میلیارد-ریال

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir