۰
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش:

خاش قهرمان چهارمین دوره رقابت های لیگ ووشو سیستان وبلوچستان شد/ خاش، قطب رشته ورزشی وشوو است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: چهارمین دوره رقابت های لیگ ووشو استان یادواره شهید حسن عشوری با قهرمانی تیم خاش به پایان رسید.
خاش قهرمان چهارمین دوره رقابت های لیگ ووشو سیستان وبلوچستان شد/ خاش، قطب رشته ورزشی وشوو است
مسافر شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: این دوره از رقابت های ووشو سیستان و بلوچستان با حضور هشت تیم در 2 گروه چهارتایی 30 مرادماه در زاهدان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در پایان بعد از تیم خاش تیم خانه ووشو با 15 امتیاز و اداره ورزش و جوانان هیرمند با 6 امتیاز به ترتیب موفق به کسب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت ها شدند.
 
شهنوازی بیان کرد: همچنین در کمیته برگزاری این یادواره از عارف نارویی از تیم تربیت بدنی سپاه سلمان به عنوان فنی ترین فایتر، طاها رونده از شهرستان چابهار با اخلاق ترین ورزشکار، داوود عادلی قلعه تکی از شهرستان چابهار بهترین سرپرست، عباس شیبک خالقداد شهرستان هامون بهترین مربی و دانیال ریگی ازشهرستان زاهدان به عنوان بهترین داور تقدیر کرد.
 
وی اذعان کرد: عبدالحمید زرک زهی قهرمان وشوو کشور که ساکن شهرستان خاش بود، متاسفانه سال قبل براثر تصادف در محور خاش به زاهدان جان باخت که این مسئله دردناک، قلب جوانان ورزشکار این شهرستان را نیز به درد آورد.
 
شهنوازی با بیان اینکه شهرستان خاش قطب رشته ورزش وشو است، اظهار کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در شهرستان خاش یش از 500 ورزشکار جذب کند و هم اینک خانه وشوو این شهرستان نیز در دست احداث است که به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/
 
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 440980
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *