۰

ویروس مشکوک در تن کیمیا/ علیزاده تحت نظر است

محمدرضا معتمد پزشک کیمیا علیزاده گفت: یک ویروسی وارد بدن کیمیا شده که برای از بین بردن این ویروس باید او تحت کنترل باشد تا مشکل او به کلی حل شود.
ویروس مشکوک در تن کیمیا/ علیزاده تحت نظر است
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی طی چند روز گذشته به پایان رسید که تیم ملی مردان ایران عنوان قهرمانی دوره گذشته را از دست داد و در جایگاه یازدهم از لحاظ رنگ مدال قرار گرفت. تیم ملی بانوان نیز با ترکیب 6 ملی پوش به این رویداد بزرگ جهانی اعزام شد که تنها کیمیا علیزاده ستاره بزرگ تکواندوی بانوان توانست با تمام سختی‌ها به مدال نقره مسابقات برسد تا ناجی تکواندوی ایران در المپیک ریو و مسابقات جهانی لقب بگیرد. او با کسب مدال برنز المپیک و مدال نقره مسابقات جهانی در واقع نجات دهنده ناکامی های مسلسل وار تکواندو و رئیس فدراسیون بود تا پولادگر به رغم نتایج ضعیف اخیر همچنان با تمام ناکامی‌ها در راس ریاست فدراسیون باقی بماند. این روزها کیمیا نیاز به رسیدگی زیادی دارد و قطعا باید تحت نظر بهترین متخصصان قرار بگیرد.
کیمیا علیزاده بدون شک ستاره تکواندوی بانوان و افتخار ایران زمین است. او در بخش بانوان تاریخ سازی کرد و حالا راه بسیار طول درازی را در پیش دارد. مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان در نشست خبری اعلام کرد که کیمیا پس از بازگشت به ایران در بیمارستان بستری است و برای رسیدن به آرامش روحی و روانی نیاز به استراحت دارد.
برای جویای حال کیمیای تکواندوی ایران راهی بیمارستان شدیم، اما گویا شرایط برای ملاقات با ستاره تکواندوی بانوان مهیا نبود، برای رسیدن به چند سوال مهم که این روزها در فضای مجازی و در بین اهالی خانواده بزرگ تکواندو مطرح است دقایقی را با پزشک کیمیا علیزاده به گفت‌وگو پرداختیم. 
محمدرضا معتمد پزشک متخصص کیمیا علیزاده در مورد شرایط حال این تکواندوکار، گفت: کیمیا در سلامت کامل به سر می‌برد اما یک ویروسی وارد بدن او شده که برای از بین بردن این ویروس باید او تحت کنترل باشد تا مشکل او به کلی حل شود.
وی در ادامه افزود: او به هیچ عنوان از بیماری خاصی رنج نمی‌برد و تنها مشکل او ویروسی است که وارد بدن علیزاده شده است.
معتمد در پاسخ به این سوال که زمان جراحی علیزاده برای رفع مصدومیت او مشخص شده است یا خیر گفت: با توجه به اینکه بنده متخصص مغز و اعصاب هستم نمیتوانم در مورد مصدومیت و زمان جراحی او اظهار نظر کنم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 440004
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *