۰
بعنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان؛

کسب مدال نقره ورزشهای رزمی جهانی توسط ورزشکار خاشی/ افتخار آفرینی بهزاد شهنوازی در مسابقات جهانی گرجستان

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: بهزاد شهنوازی ورزشکار توانمند این شهرستان بعنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان در مسابقات فستیوال جهانی هنرهای رزمی رشته ی کیک بوکسینگ و هنرهای فردی رزمی در کشور گرجستان نائب قهرمان شد.
کسب مدال نقره ورزشهای رزمی جهانی توسط ورزشکار خاشی/ افتخار آفرینی بهزاد شهنوازی در مسابقات جهانی گرجستان
مسافر شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار سرويس ورزشي تفتان ما اظهار کرد: فستیوال جهانی هنرهای رزمی برگ با شرکت ۲۶ تیم از ۹ کشور(گرجستان، ارمنستان، ازبکستان، ترکیه، آذربایجان، ایران، قرقیزستان، روسیه و افغانستان) از تاریخ ۶ الی ۹ مردادماه در کشور گرجستان و به میزبانی شهر تفلیس برگزار شد.
 
وی بیان کرد: تیم شائولین خوجائوکونگ فو(پنجه ببر) انجمن ووشو جمهوری اسلامی ایران با ۱۴بازیکن به سرپرستی استاد علیرضا صفوی ریاست محترم سبک در چهار رده سنی و سه استایل هنرهای فردی، سن دا، کیک بوکسینگ به مسابقات اعزام شد.
 
شهنوازی تصریح کرد: در مجموع تیم اعزامی از کشورمان طی سه روز مسابقات نفس گیر موفق به اخذ هشت مدال طلا، چهار نقره و یک برنز و کسب مقام دوم تیمی نائل شد.
 
وی اظهار کرد: این مسابقات زیر نظر کنفدراسیون هنرهای رزمی برگزار و از شهرستان خاش بهزاد شهنوازی بعنوان نماینده سیستان و بلوچستان در این مسابقات حضور پیدا کرد که در پایان موفق به کسب مقام دوم (مدال نقره )در رشته کیک بوکسینگ و هنرهای فردی شد.
 
انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 440489
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *