۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

سیستان و بلوچستان با داشتن آمار بالای نیروی انسانی جوان به نگاه ویژه مسئولان احتیاج دارد/ افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی خاش

مدیرکل ورزش و جوانان استان سيستان و بلوچستان گفت: اين استان با داشتن آمار بالای نیروی انسانی جوان به نگاه ویژه مسئولان احتیاج دارد و بايد از انحراف جوانان اين مرز و بوم به شغل هاي كاذب جلوگيري شود.
سیستان و بلوچستان با داشتن آمار بالای نیروی انسانی جوان به نگاه ویژه مسئولان احتیاج دارد/ افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی خاش
به گزارش تفتان ما، حسین ثوری در نشست ساماندهی امور جوانان خاش و در حاشيه افتتاح پروژه هاي ورزشي اين شهرستان، اظهار كرد : با توجه به سرمایه گذاری دشمنان برای به انحراف کشاندن اقشار جامعه و بویزه نسل جوان ظرفیت فضای مجازی در جهت توسعه اخلاق و معنویت در جامعه باشد.

وي افزود: تدبیر و برنامه ریزی در حوزه جوانان و بهره گیری درست از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در جهت حل و کاهش مشکلات اجتماعی موثر است.

ثوري بيان کرد: قشر جوان و پویای جامعه دارای نیازمندی های فراوانی در حوزه های مختلف هستند که عدم رسیدگی به نیازهای جوانان هزینه های سنگینی را به جامعه وارد می سازد.

وي گفت: منطقه سیستان و بلوچستان با داشتن آمار بالای نیروی انسانی جوان به نگاه ویژه مسئولان احتیاج دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: منطقه خاش و کل استان از پتانسیل ها و استعدادهای بی نظیری بهره می برند که قطعا توجه ویژه دولت می تواند نیازهای قشر جوان را برطرف و به توسعه منطقه کمک نماید.

وی با قدردانی از تلاشها و حمایتهای بخشدار مرکزی خاش از جوانان و مدال آوران، اظهار کرد: با حمایت از نخبگان جوان و بهره گرفتن از پتانسیل های منطقه و معرفی شاخصهای ورزشی و فرهنگی و غیره سعی می کنیم چهره ای خوب و زیبا از استان به نمایش بگذاریم.
 
مجتبي شجاعي بخشدار مرکزی خاش با بيان اينكه در سه سال اخیر 27 زمین ورزشی در مناطق روستایی این بخش به همت دهیاران ایجاد شده اند، اظهار كرد: دو پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای بیت آباد و توحید آباد بخش مرکزی خاش واقع شده و برای اجرای هر کدام از آنها افزون بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار تفتان ما، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و شماری از مسئولان استانی، فرماندار خاش و مقامات محلی و علما و معتمدان دو پروژه زمین چمن مصنوعی در بخش مرکزی خاش افتتاح شد و مدیرکل ورزش و جوانان در جمع مردم و ورزشکاران روستایی منطقه کلکلی، توحید آباد و بیلری برای ساخت و ایجاد 3 سرسرای ورزشی و زمین ساحلی و زمین چمن مصنوعی و کف پوش و تجهیز سرسرای ورزشی قول پیگیری و مساعدت داد و پیمانکار پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای گمنام خاش هم در دیدار با مدیرکل ورزش و فرماندار خاش قول داد این پروژه را حداکثر شش ماه آینده تحویل بدهد.
 

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 435859
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *