۰

مسئولان شهرستان گناوه با شهدا تجدید میثاق کردند

بوشهر - برنامه‌های هفته دولت در گناوه با عطر افشانی و نثار گل به شهدا با حضور دولتمردان آغاز شد.
مسئولان شهرستان گناوه با شهدا تجدید میثاق کردند
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان گناوه صبح سه‌شنبه در مراسم تجدید بیعت با شهدا در گناوه ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.
محمد قائدی اضافه کرد: در سطح شهرستان گناوه به منطور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی صورت گرفته است که برگزاری یادواره بزرگ شهدا در راستای همین مهم است.
وی با اشاره به فداکاری و جانبازی‌های ایثارگران و شهدا بیان داشت: همه ما مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران هستیم و بحث تکریم ایثارگران و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های ما است.
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران گناوه با اشاره به مشکلات ایثارگران نیز گفت: یکی از مشکلات مهم جامعه ایثارگران بحث اشتغال فرزندان این عزیزان است که امیدواریم مسئئولان این امر را در اولویت کار  خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر رجایی و باهنر، مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، معاون سیاسی فرماندار و روسای ادارات و نهادهای دولتی در گلزار شهدای گناوه برگزار شد.
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 439500
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *