۰
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

خانواده معظم شهداء و ايثارگران اسطوره و طلايه دار صبر و استقامت هستند/ شهداء پهلوانان واقعي عرصه جوانمردي و دينداري بودند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: خانواده معظم شهداء و ايثارگران اسطوره و طلايه دار صبر و استقامت هستند و خدمت به اين عزيزان بزگترين افتخار است.
خانواده معظم شهداء و ايثارگران اسطوره و طلايه دار صبر و استقامت هستند/ شهداء پهلوانان واقعي عرصه جوانمردي و دينداري بودند
به گزارش تفتان ما، عباس پالاش در مراسم تكريم مادران و همسران شهداي شهرستان خاش كه در مدرسه فاطمه الزهرا(س) اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: فلسفه تشكيل و راه اندازي بنياد شهيد و امور ايثارگران به دستور امام راحل در راستاي زنده نگه داشتن و احياي فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي در جامعه بود و امام خميني(ره) با ديد بلند خود نياز به اين نهاد را سال ها قبل به خوبي احساس كرده بودند.
 
وي بيان كرد: بدون ترديد تجليل و قدرداني از خانواده معظم شهداء يك وظيفه همگاني و شرعي است و اجراي طرح سپاس و ديدار با خانواده اين عزيزان يك تكليف حكومتي و شرعي براي همه ملت غيور و شهيدپرور ايران اسلامي است كه بايد سرلوحه و الگوي براي همه خانواده هاي ايراني باشد.
 
پالاش با بيان اينكه خانواده معظم شهداء سرمايه هاي نظام هستند، تصريح كرد: تمامي مسئولان نظام بايد با اين ستارگان نوراني پيوندي عميق داشته باشند و سركشي و ديدار از اين عزيزان را در اولويت و دستوري كاري خويش قرار دهند.
 
* خانواده شهداء مايه افتخار براي تمامي آحاد ملت ايران اسلامي هستند
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه، اظهار كرد: خانواده معظم شهداء مايه افتخار براي تمامي آحاد ملت ايران اسلامي هستند و خدمت به آنها افتخار است.
 
سرهنگ حسن فضلي بيان كرد: مسئولان بدانند كه هرآنچه كه امروز اعم از امنيت و آسايش و ميز و صندلي هاي كه در ادارات داريم به بركت خون اين شهيدان است و بايد قدردان آن باشيم.
 
وي با اشاره به شهداي مدافع حرم، خاطرنشان كرد: خصلت هاي رفتاري مشترك بسياري بين شهيدان هشت سال جنگ تحميلي و شهداي مدافع حرم است و افراد مشابه فداي اعتقادات مشابه مي شوند و اگر سال ها جنگ رزمندگان براي دفاع از دين و وطن بود امروز شهداي ما نيز با اين آرمان هاي والاو بي نظير براي دفاع از حرم آل الله و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) راهي ميدان هاي نبرد مي شوند.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه مقاومت و استقامت از مهمترين ويژگي هاي برجسته خانواده هاي معظم شهداست، گفت: امروز خانواده هاي شهيدان قهرمانان ملي و ديني هستند و وجود اين عزيزان در بين آحاد ملت يك نعمت و افتخار است و همگان به خوبي وجود اين نعمت را درك و لمس كرده ايم و برگزاري يادواره ها و تجليل و ديدار با خانواده شهداء و گلباران و غبارروبي مزار شهداء مهر تاييدي بر اين ادعاست.
 
وي تصريح كرد: شهداء از جان، مال و ناموس خود گذشتند تا ما امروز سر راحت بر بالين بگذاريم و در آسايش و رفاه زندگي كنيم و بدون ترديد اگر نبودند آن عزيزان، امروز نيز ما نبوديم.
 
* همه مسئولان بايد در راستاي خدمت رساني به خانواده شهداء و ايثارگران تلاش كنند
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش در ادامه اين مراسم، گفت: همه مسئولان بايد در راستاي خدمت رساني به خانواده شهداء و ايثارگران تلاش كنند چرا كه شهداء با گشذت از جان خويش آرامش و آسايش را در جامعه حكم فرما كردند.
 
قاسم كوچكزايي با بيان اينكه عظمت، اقتدار و صلابت ايران اسلامي مرهون جانفشاني ها و فداكاري هاي ايثارگران و جانبازان و شهداي عزيز است، تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب با اتكا بر خداوند متعال و دلاور مردي هاي مجاهدان اين خطه الگويي بي بديل را به جهان معرفي كرد و امروز پرچم نهضت مقاومت در تمام دنيا با درايت و تدبير رهبر انقلاب اسلامي از سوي مظلومان و آزادي خواهان جهان به اهتزاز در آمده است.
 
وي با بيان اينكه خانواده شهداء چشم و چراغ شهرستان خاش هستند، اظهار كرد: ارتباط مدیران و اقشار مردم با خانواده شهدا و ایثارگران، مسئلمه مهم و اساسی محسوب می شود که باید از سوی همگان مورد توجه باشد.
 
گفتني است در پايان اين مراسم از 22 شهيد شهرستان خاش با اهداي لوح تقدير و هديه قدرداني شد.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 437441
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *