۰

گمانه‌زنی‌ها برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم

چند روزی است که نام افراد متعددی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش دولت دوازدهم در فضای مجازی مطرح شده و البته در این میان، افرادی هستند که تلاش می‌کنند با مطرح کردن نام‌شان در میان اسامی پیشنهادی، خود را به رئیس‌جمهور معرفی کنند.
گمانه‌زنی‌ها برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،موضوع تصدی وزارتخانه‌ها در آغاز هر دولتی با خود گمانه‌زنی‌هایی را به همراه دارد که چه افرادی می‌توانند وزیر دولت شوند.
در این میان افرادی هم هستند که به اصطلاح از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا با مطرح کردن نام خود در میان اسامی پیشنهادی در فضای مجازی، خود را به رئیس‌جمهور معرفی کنند.
طی روزهای اخیر نیز، اسامی متعددی از سوی افراد درون آموزش و پرورش و بیرون آموزش و پرورش مطرح شده است. 
در لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی، چند اسم تقریباً مشترک هستند به عنوان مثال «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر کنونی آموزش و پرورش»، «مرتضی حاجی وزیر اسبق آموزش و پرورش» و «محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش»، سه نفری هستند که تقریباً پای ثابت لیست‌ها هستند.
در لیستی که از سوی کارکنان ستادی وزارت آموزش و پرورش در فضای مجازی منتشر شده است، در کنار این اسامی، اسم‌های مدیران آموزش و پرورش هم دیده می‌شود که شامل روسای برخی مراکز و حتی مدیران کل آموزش و پرورش است. نام چند تن از نمایندگان مجلس نیز در این لیست‌ها دیده می‌شود. 
اسامی چون «جواد اطاعت» و «رحیم عبادی» نیز در فضای مجازی دیده می‌شود البته تعداد افراد علاقه‌مند به تصدی پست وزارت آموزش و پرورش زیادند و اسامی متعددی در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.
حال باید منتظر باشیم تا دولت دوازدهم استقرار یابد و سپس وزرای پیشنهادی دولت به مجلس معرفی شوند و باید ببینیم آیا رئیس‌جمهور به وزیر کنونی خود اعتماد می‌کند یا به دنبال گزینه جدیدی است؟
البته فرهنگیان در سنوات گذشته نشان داده‌اند که بیشتر علاقه‌مند هستند تا فردی تصدی وزارت آموزش و پرورش را داشته باشد که از جنس معلمان باشد و درد و مشکلات جامعه فرهنگیان را درک کند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 439301
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *