۰

اعزام یکی از اساتید ستاد عالی تفسیر کشور در ماه مبارک رمضان به زاهدان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: یکی از اساتید ستاد عالی تفسیر کشور در ماه مبارک رمضان به زاهدان اعزام می‌شود.
اعزام یکی از اساتید ستاد عالی تفسیر کشور در ماه مبارک رمضان به زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیور امروز در زاهدان اظهار کرد: یکی از اساتید ستاد عالی تفسیر کشور در ماه رمضان به زاهدان می‌آیند و در ۶ جلسه و به مدت ۳۰ روز در مساجد ٬ادارات و نهادهای سطح شهر  به تفسیر قرآن می پردازند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان با بیان اینکه برنامه‌های ماه مبارک رمضان آغاز شده به تشریح برنامه‌های این اداره در این ماه پر خیر و برکت پرداخت و گفت: با شروع این ماه مبارک در ۱۱۰مسجد سطح شهر زاهدان یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء جزء خوانی قرآن انجام می شود و همچنین دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن هم در این ایام در مساجد سطح شهر برگزار می‌شود.
این  مسؤول ادامه داد: ۶۰ نفر روحانی به هیئت‌های مذهبی که در این ماه در مساجد فعال هستند اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن٬ تقوا و فضیلت است، گفت: ماه میهمانی بندگان نزد خداوند متعال است و مساجد بهترین خانه برای راز و نیاز عابدان با معبود خویش است.
خیور خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر هم در اکثر مساجد مراسم شب زنده داری و احیاء شب‌های قدر همراه با مناجات خوانی و گرفتن قرآن به سر انجام می‌شود و همچنین مراسم شب شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در مساجد هم نام با نام امیرالمومنین (ع) به صورت محوری انجام خواهد شد و مراسم روز شهادت این امام همام هم به صورت دسته روی و یا تجمع در مصلای قدس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 439108
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *