۰
امام جماعت مسجد المهدي(عج) و كارشناس مذهبي و سياسي خاش

اجراي سند خفت بار 2030، اثری از روحیه انقلابی و ایثار در كشور ايران اسلامي باقی نمی‌گذارد/ پذيرش اين سند خيانتي بزرگ به خانواده هاي ايراني است

امام جماعت مسجد المهدي(عج) و كارشناس مذهبي و سياسي شهرستان خاش گفت: اجراي سند خفت بار 2030، اثری از روحیه انقلابی و ایثار در كشور ايران اسلامي باقی نمی‌گذارد و اين سند ننگين با دسیسه ها و توطئه هاي صهیونیستی به دنبال انحراف جامعه اسلامي و تغيير ساختار مستحكم خانواده هاي ايراني است.
اجراي سند خفت بار 2030، اثری از روحیه انقلابی و ایثار در كشور ايران اسلامي باقی نمی‌گذارد/ پذيرش اين سند خيانتي بزرگ به خانواده هاي ايراني است
حجت الاسلام سيد ابراهيم طباطبايي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با انتقاد شديد از سند ننگين 2030، اظهار كرد: از بندهاي اين سند، آموزش مسائل جنسي به کودکان نابالغ در مدارس، ارائه تعریف مغایر با اخلاق اسلامی از ساختار خانواده، حذف درس آموزش دفاعي، حذف آموزش قرآن  و حذف مفهوم جهاد و شهادت از كتب درسي است كه بسيار تاسف بار و شرم آور است.
 
وي با بيان اينكه سند 2030 بدون آنکه از مجاری قانونی بگذرد و به صورت کاملا غیرقانونی از طرف دولت در حال اجراست، تصريح كرد: برای نمونه حذف درس حسین فهمیده نمونه ای از اجرای این سند سکولار است که بدون شك جوانان و نوجوانان را از مسير انقلاب و اسلام منحرف مي سازد.
 
حجت الاسلام طباطبايي با بيان اينكه سند 2030 يونسكو نمونه بارز نفوذ در فرهنگ و در سایه آن نفوذ در تمامی شئونات ما است، ادامه داد: جنگ نرم و شبيخون فرهنگی استكبار جهاني امروز، با همه ابزار و تجهيزات و حتی تا حد ارائه قوانین ضد دینی، برای دگرگونی اعتقادات و نابودی گرایش های دینی و مذهبی جامعه اسلامی پیش آمده و براي نفوذ و نابودی اعتقادات انقلابي جوانان از هیچ کاری فروگذار نیست.
 
وي بيان كرد: چرا بايد سند 2030 يونسكو مخفيانه و بدون اطلاع شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مجلس شوراي اسلامي و تنها با حضور برخي از وزرا رونمايي شود؟
 
امام جماعت مسجد المهدي(عج) شهرستان خاش گفت: سند 2030 ارائه دهنده سبک زندگی غرب و ليبرال دمكراسي است و با سبک زندگی اسلامی ایرانی مد نظر مقام معظم رهبری مغایرت دارد.
 
وي خاطرنشان كرد: از افتخارات ما در نظام ولایت فقیه حفظ عزت ملی است که در زمان حضرت امام خميني(ره) در مبارزه با كاپيتولاسيون سياسي نمود كرد و امروز نيز مقام معظم رهبری با رد سند ننگين 2030 يونسكو بار دیگر مردم عزیز و آزاده ایران را از يك كاپيتولاسيون و سلطه فرهنگي غرب نجات دادند.
 
اين روحاني اذعان كرد: در حقيقت اين سند تهديدي براي امنيت كشور به شمار مي آيد چرا كه در اين سند ما ملزم می شویم اطلاعات آموزشی و میزان پیشترفت علمی کشور را به بهانه نظارت بر اجرای کامل این توافق نامه، در اختيار كشورهاي غربي و استكبار جهاني قرار دهيم.
 
وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري صراحتاً با اجراي اين توافق نامه مخالفت فرمودند، گفت: در ابلاغ و اجرای این سند در دو سال اخیر هیچ کدام از نهادهای قانونی و فرهنگی کشور و حتی مقام معظم رهبری توسط دولت در جریان قرار نگرفتند.
 
حجت الاسلام طباطبايي با بيان اينكه مراجع عظام تقلید در بیانات مفصلی با این سند سکولار مخالفت کردند، افزود: تاکید رئیس دولت به برداشت اشتباه و ارائه گزارش غلط به مقام معظم رهبری و زیر سوال بردن اقتدار ایشان يكي ديگر از بهانه هاي دولت در اين سند است.
 
وي ادامه داد: رئیس دولت که مخالفت مراجع را به صورت راه افتادن عده ای طلبه که با بلندگو در روستاها به تخریب دولت می پردازند و من هرگز از آنان نمی گذرم، بیان کردند كه اين مايه شرم است.
 
حجت الاسلام طباطبايي خاطرنشان كرد: در حالیکه در این سند به صراحت آمده است که "ما متعهد می شویم..." شخص دوم نظام مدعی می شود که این توافق الزام آور نیست!.
 
وي بيان كرد: كشور ايران اسلامي خود دارای سند چشم انداز توسعه فرهنگی آموزش و پرورش، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و لذا چه نیاز دارد تا اسناد سکولار و ضد دینی ِ لیبرالهای غرب زده و غرب گرا را در مملکت اسلامی اجرا کند.
 
كارشناس مذهبي و سياسي شهرستان خاش اذعان كرد: با آنکه مقام معظم رهبری بارها به مسئولین و مردم درباره نفوذ بیگانگان هشدار داده اند اما این سند زمینه ساز نفوذ بیگانگان به فرهنگ ما و از این طریق گسترش سلطه همه جانبه شان بر جامعه اسلامی را فراهم می کند.
 
وي اظهار كرد: برخی از کشورهای غربی مانند فرانسه که خود را مهد آزادی می داند این سند را به علت مغایرت با فرهنگ کشورشان نپذیرفته است و بسیاری از کشور های غیر اسلامی هم زیر بار این توافق نامه نرفته اند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 439040
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *