۰

احمدی: برای ترمیم مصدومیتم در قهرمانی آسیا حضور نخواهم داشت/ کارنامه هروی در کاراته برای همه روشن است

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش در مورد دلیل عدم حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برای ترمیم مصدومیت جزئی نیاز به ریکاوری دارم و با اجازه سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نخواهم داشت.
احمدی: برای ترمیم مصدومیتم در قهرمانی آسیا حضور نخواهم داشت/ کارنامه هروی در کاراته برای همه روشن است
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،سعید احمدی  ، در مورد نتایجی که تیم ملی کاراته در بازی‌های کشورهای اسلامی کسب کرد، گفت: با توجه به نتایجی که تیم ملی کاراته در طول چند سال اخیر در مسابقات مختلف کسب کرده، انتظارها از این تیم بسیار بالا است و به همین دلیل عدم کسب نتیجه در بازی های کشورهای اسلامی یک مقدار جامعه کاراته را دلخور کرده است، اما همه ما شهامت این را داریم که به خاطر نتیجه‌ای که رقم خورده، مسئولیت آن را برعهده بگیریم. بنده معتقدم به هیچ عنوان نتایجی که رقم خورده جای توجیه ندارد. 
دارنده مدال نقره مسابقات جهانی فرانسه در ادامه، افزود: با توجه به نتایجی که در باکو رقم خورده برخی مسائل را باید بررسی کنیم. نکته اول اینکه باید نگاه کنیم و ببینیم حریفان ما که در باکو حضور داشتند، پیش از حضور در این مسابقات در چند تورنمنت معتبر شرکت کرده بودند و تیم ملی ایران در چند تورنمنت معتبر شرکت کرده‌ بود؟ زمان برگزاری اردوهای آنها چقدر بوده و زمان برگزاری اردوهای تیم ملی ایران چقدر بوده؟ به هر حال شکست ما قابل توجیه نیست، اما شجاعت این را داریم که بگوییم نتایج خوب نبوده است، حریفان از نظر فنی و بدنی بهتر از ما نبودند. من نمایندگان وزن 67 کیلوگرم که در بازی‌های کشورهای اسلامی مدال طلا و نقره کسب کرده‌ بودند را در گذشته شکست داده بودم و این نشان می‌دهد که از لحاظ توانایی به هیچ عنوان بهتر از من نبودند. نماینده اردن را در مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 5 بر صفر شکست داده بودم و کاراته‌کای الجزایر را نیز در مسابقات جهانی اتریش با نتیجه 6 بر صفر شکست داده بودیم. تمام این مسائل نشان می‌دهد که شکست در باکو برای من فقط یک اتفاق بود. مسائلی همچون زمان برگزاری اردوها و خستگی حضور مسابقات سال گذشته از دیگر دلایلی بود که ما نتوانستیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم اما مطمئن هستم که این نتیجه جبران خواهد شد. 
دارنده مدال طلای مسابقات کومیته تیمی در مسابقات جهانی آلمان در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: قطعاً برای اینکه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه کسب کند، فدراسیون هیچ کم و کاستی نمی‌گذارد و بچه‌ها هم تلاش می‌کنند که تیم ایران در قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنند. همه بچه‌های حاضر در اردوی تیم ملی در اوج جوانی و پختگی کامل هستند و حتماً می‌توانند سالیان سال برای کاراته ایران افتخار آفرینی کنند. همه آنها سرمایه ملی هستند و می‌توانند در المپیک توکیو نتیجه کسب کنند. 
دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد:‌ نباید شرایط طوری پیش برود که تیمی که در مسابقات جهانی اتریش قهرمان شده با یک شکست زیر سوال برود، این اتفاق برای همه رخ داده است، ما باید به کادر فنی اعتماد داشته باشیم. وقتی اعتماد داشته باشیم می‌توانیم در آینده پیروزی را رقم بزنیم. از همه مربیان تیم ملی قدردانی و تشکر می‌کنم. شهرام هروی و حسینی کارنامه روشن و مشخصی در کاراته دارند و امیدوارم که در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنند. 
سعید احمدی با اعلام اینکه اگر کادر فنی صلاح بداند در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت، گفت: تصمیم دارم با اجازه سرمربی تیم ملی و مسولان فدراسیون در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نداشته باشم، به هر حال با توجه به حضورم در مسابقات لیگ‌های مختلف کاراته‌وان و خستگی‌هایی که در طول این مدت داشتم، نیاز به یک ریکاوری کوتاه‌مدت دارم، باید برای ترمیم مصدومیت جزئی که دارم تلاش کنم و هدف اصلی من حضور در باری‌های آسیایی اندونزی و قهرمانی جهان است.  6 سال در وزن 67 کیلوگرم کارته ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا نماینده‌ای نداشت، اما من دوره قبل در مسابقات قهرمانی آسیا توانستم به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا برسم. در حال حاضر هم برای رقم زدن  هدف بلندمدت من نیز حضور در المپیک توکیو است به همین دلیل باید با توجه به برنامه‌ریزی که داریم پیش بروم. برای کسانی که در اردوی تیم ملی هستند آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم که در قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنند. 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 438683
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *