۰

گنج‌زاده در فینال/ پورشیب حذف شد+ عکس

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته با غلبه حریف آذربایجانی فینالیست شد.
گنج‌زاده در فینال/ پورشیب حذف شد+ عکس
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،، سومین روز از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی آغاز شده است که کاراته‌کاهای کشورمان به مصاف هم رفتند. سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+کیلوگرم،در گام‌ نخست با "طارق حمدی" دارنده طلا جوانان جهان در سال 2015 و طلا امیدهای آسیا 2016 از عربستان دیدار کرد و با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید.

سجاد گنج زاده دومین مبارزه را با برد پشت سر گذاشت. گنج زاده موفق شد "هندور سلیم" از اندونزی را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.
سجاد گنج زاده در مبارزه سوم مقابل آسیمان قربانعلی از کشور میزبان دارنده طلا و برنز امیدهای اروپا وهمچنین یک طلا، 1 نقره و 3 برنز از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان قرار گرفت و 5 بر 4 این حریف را شکست داد و فینالیست شد.

در بخش کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی در اولین مبارزه با "ساپاتوردی ستاروف" از ترکمنستان مصاف کرد که این دیدار نیز با نتیجه 5 بر صفر به سود شهرجردی رقم خورد.
ابوالفضل شهرجردی در مبارزه دوم برابر رومن حیدروف دارنده 2 عنوان سومی رقابتهای قهرمانی اروپا در سال 2017 و 2016 از آذربایجان قرار گرفت و 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.
شهرجردی در مرحله رپه شارژ با 5 پرچم دیمیتری استامپ کاتاروی سورینامی را شکست داد.وی برای کسب مدال برنز به مصاف خلیفا الابار از کشور امارات می رود.

ذبیح اله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی مردان کشورمان،پس از قرعه استراحت، به مصاف محمد الکتابی مصری دارنده طلا نوجوانان و جوانان و برنز امیدهای جهان و نفر سوم رقابتهای جهانی آلمان در سال 2014 رفت و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد. با شکست حریف مصری برابر کاراته کا کشور ترکیه، ذبیح اله پورشیب از دور رقابت‌ها کنار رفت.

*بانوان
در ادامه مسابقات و در بخش بانوان، بهنوش نجفی نماینده وزن 68 -کیلوگرم تیم ملی مردان کارته، پس از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه به مصاف "بینتو کوما" کاراته کا کشور سنگال رفت و با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.بهنوش نجفی در دیدار دوم مقابل ارینا زارتسکای از کشور آذربایجان 3 بر صفر شکست خورد.با راهیابی کاراته کا آذربایجانی به فینال، بهنوش نجفی در مرحله رپه شارژ به مصاف نادا محمد از مصر خواهد رفت.
محدثه آقایی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی بانوان کاراته، در مبارزه اول مقابل ملتم هوکااوغلو از ترکیه یک بر صفر مغلوب شد.
در مسابقات کاتای انفرادی بانوان:
مهسا افسانه پس از استراحت، در مبارزه اول مقابل آیا اسماعیل دارنده مدال برنز جوانان جهان در سال 2015 با 5 پرچم نتیجه را واگذار کرد.
با راهیابی حریف ترکیه ای به فینال، محدثه آقایی در رپه شارژ به مصاف نماینده اندونزی می رود.


 
ادامه دارد...
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 438546
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *