۰
در راستاي گسترش و تعمیق فعالیتهای قرآنی؛

شركت 27 نفر از زندانيان و پرسنل زندان خاش در كلاس هاي حفظ قرآن كريم + تصاوير

رييس زندان شهرستان خاش از شركت 27 نفر از زندانيان و پرسنل زندان خاش در كلاس هاي حفظ قرآن كريم خبر داد.
شركت 27 نفر از زندانيان و پرسنل زندان خاش در كلاس هاي حفظ قرآن كريم + تصاوير
مرتضي پيري در حاشيه برگزاري مسابقات قرآن زندانيان شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در راستاي گسترش و تعمیق فعالیتهای قرآنی و ترغیب و تشویق کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان به شرکت هرچه بیشتر در فعالیت های قرآنی، مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم با عنوان انس با قرآن در بین مددجویان زندان شهرستان خاش برگزار و با معرفی نفرات برتر به کارخود پایان داد.
 
وي با اشاره به اهميت و جايگاه بسيار بالاي قرآن و آموزه هاي قرآني در زندگي، تصريح كرد: توسعه برنامه‌های قرآنی از اولویت‌های اصلی مسئولین زندان شهرستان خاش است.
 
پيري با بيان اينكه انس با قرآن سبب نورانيت و حلال بسياري از مشكلات است، گفت: تمام نواقص موجود در جامعه سرچشمه از مانوس نبودن با قرآن و مسائل قرآني دارد.
 
رييس زندان شهرستان خاش با بيان اينكه نفرات برتر اين مسابقات به رقابت هاي استانی اعزام خواهند شد، ادامه داد: آشنایی با سیره و سبک بزرگان اهل بیت(ع)،  توزیع کتاب‌های مختلف  قرآنی ،مذهبی و انقلابی و آموزش واجرای مسابقات قرآنی درطول سال از جمله برنامه‌های آموزشی این زندان است.
 
وي بيان كرد: آموزش هاي قرآني و ديني اساس برنامه هاي اصلاحي و تربيتي در زندان شهرستان خاش است و برنامه هاي ديني و قرآني نيز تاثيربسيار زيادي در كمك به بازگشت سعادتمندانه زندانيان و مددجويان به جامعه و نيز چنین آرامش روحی آنان درمدت زمان تحمل حبس دارد.
 
پيري با بيان اينكه مسابقات قرآني نعمت بزرگ است تا زندانيان بتوانند با انس با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خود را برای حضور موفق در جامعه پس از آزادی آماده كنند، افزود: دين مبين اسلام، ديني جاودان و جهاني است و انس با قرآن انسان را جاودانه می کند.
 
وي اذعان كرد: برگزاری ویژه برنامه های عید مبعث، دوره آموزشی زراعت و باغداری با شرکت مددجویان رای باز زندان و اردوی یک روزه تفریحی، ورزشی کارکنان و سربازان وظیفه زندان خاش در دامنه سر سبزتفتان از جمله برنامه هاي اجرا شده در هفته هاي اخير است.
 
پيري اظهار كرد: اقامه نمازهای جماعت، برگزاری کلاس های آموزشی احکام، تصحیح قرائت نماز، تشکیل جلسات تفسیر قرآن کریم جهت کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان با دعوت از اساتید و کارشناسان دینی، برگزاری مراسم معنوی شبی با قرآن و انجام مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های فرهنگی در حال اجرا در زندان خاش است.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 438437
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *