۰
طي مراسمي؛

۱۷ نفر از زندانيان خاش به آغوش گرم خانواده بازگشتند

سرپرست زندان شهرستان خاش گفت: در مراسمی 17 نفر از زندانيان اين شهرستان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
۱۷ نفر از زندانيان خاش به آغوش گرم خانواده بازگشتند
به گزارش تفتان ما، مرتضي پیری در مراسم آزادي برخي از زندانيان خاش تحت عنوان مرخصي پايان حبس، اظهار كرد: نوع زندانباني در نظام مقدس جمهوري اسلامي متفاوت از ساير جوامع است و زندانباني در اين كشور براساس حفظ شان و كرامت انساني است و ما نيز زندانيان و خانواده هاي آنان را جزئي از جامعه مي دانيم و بر حفظ كرامت انساني و رفعت اسلامي تاكيد و توجه داريم.
 
وي تصريح كرد: افراد آزاد شده با اراده و همت قوي به فعاليت هاي شايسته اجتماعي بپردازند و در كنار خانواده زندگي سالم و شيريني داشته باشند.
 
پيري با بيان اينكه طبق آيات نوراني قرآن كريم بايد تمام فقرا و زندانيان را از اعضاي خانواده خود بدانيم و به روح عمومي در جامعه توجه كنيم، گفت: جهت ايجاد زندگي آزاد در جامعه بايد نفقه عمومي پرداخت شود و حضور اين زندانيان پس از آزادي در برنامه هاي فرهنگي و تربيتي سبب بازگشت سعادتمندانه آنها به كانون گرم خانواده و جامعه مي شود.
 

 
وي خاطرنشان كرد: در دهه مبارك فجر امسال برنامه هاي نظير بازدید رئیس دادگستری شهرستان از زندان، جشن بزرگ انقلاب در زندان، مسابقه دو و میدانی مددجویان و سربازان وظیفه زندان و بازدید رئیس حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان از زندان خاش برگزار شد.
 
* راضي به ديدن شما در اين محافل و مجامع نيستيم
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب خاش نيز در ادامه با بيان اينكه ما راضي به ديدن شما در اين محافل و مجامع نيستيم، اظهار كرد: اميدواريم شما را در آينده در جمع مردمان خوب و محافل بهتر ببينيم و شما در كنار خانواده قرار بگيريد.
 
حکمتیان دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب خاش خاطرنشان كرد: تعقيب مجرمين، اقامه دعوي، تعقيب متهم به جرم و عهده دار كشف جرم از جنبه حق اللهي و حفظ حقوق عمومي و حدود اسلامي از وظايف دادستان است و در اين خصوص به شدت با مجرمين برخورد قانوني مي شود.
 

 
وي با بيان اينكه دين مبين اسلام بر مبناي عدالت پايه گذاري شده است، اظهار كرد: متاسفانه بعضي از افراد آبرومند جامعه به لحاظ بدهي ناخواسته در زندان به سر مي برند كه اين به معناي بزهكاري آنان نيست بلكه آنان بدهكارند و توان پرداخت ندارند.
 
گفتني است؛ در ادامه اين مراسم تعداد 17 نفر از مددجویان نامه های آزادی خود را از دادستان و مدعوین دریافت كردند.
 

انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 436532
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *