۰

اقلیمی: انتظار مدال نداشته باشیم، باید اردوها را تعطیل کنیم/ کاپ‌های جهانی محکی جدی برای ماست

سرمربی تیم ملی کانوی ایران می‌گوید حذف ماده 200 متر مردان از المپیک کار ایران را برای کسب سهمیه سخت می‌کند.
اقلیمی: انتظار مدال نداشته باشیم، باید اردوها را تعطیل کنیم/ کاپ‌های جهانی محکی جدی برای ماست
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوی ایران ، درباره تمرینات ملی‌پوشان برای شرکت در کاپ‌های 2 و 3 جهانی اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی در سال جدید چند روزی است که آغاز شده و در حال حاضر 6 ورزشکار در اردوی حضور دارند. قرار است از این بین 3 ورزشکار در کاپ جهانی مجارستان و صربستان شرکت کنند. کاپ مجارستان 5 تا 7 خرداد و کاپ 3 جهانی صربستان 12 تا 14 خرداد برگزار می‌شود.
وی درباره عدم حضور شاهو ناصری در تمرینات ملی به دلیل درگیری با یکی از بازیکنان، گفت: به دلیل اتفاقاتی که افتاد وی به اردو دعوت نشد، اما قرار است جلسه‌ای در فدراسیون برگزار شود و این مشکل حل خواهد شد. بالاخره این ورزشکاران جوان هستند و چنین مشکلاتی پیش می‌آید.
سرمربی تیم ملی کانوی ایران با اشاره به اینکه هدف اصلی املی‌پوشان کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتاست، عنوان کرد: بعد از حضور در 2 کاپ که محکی برای ورزشکاران محسوب می‌شود قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا در چین شرکت کنیم. این مسابقات هم برای ما تدارکاتی محسوب می‌شود. ما تا الان نواقص را برطرف کرده و حجم تمرینات را نیز بالا برده‌ایم.
اقلیمی در پاسخ به این سوال که انتظار کسب مدال در قهرمانی آسیا دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: اگر نداشته باشیم باید اردوها را تعطیل کنیم.
وی در ادامه درباره تغییراتی که کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در خصوص برابری جنسی به وجود آورده و حذف کسب سهمیه در کانوی 200 متر مردان، یادآور شد: ما برای حضور در المپیک ریو در این ماده سهمیه گرفتیم، اما برای المپیک توکیو 2020 باید روی ماده هزار متر بیشتر تمرکز کنیم. حریفان سرسختی در این ماده در آسیا داریم و کارمان سخت است، اما در ایران نفرات خوبی در هزار متر داریم. بنابراین اگر حمایت مادی و معنوی شود می‌توان نتایج خوب گرفت.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 438191
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *