۰

خادمان قرآن امسال با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند

همایش تجلیل از خادمان قرآن امسال پس از یک‌ سال وقفه با حضور رئیس جمهور در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.
خادمان قرآن امسال با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،، در چند سال اخیر برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن که هر سال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شد، با تغییراتی همراه شده است به طوری که سال گذشته این همایش به طور کلی به فراموشی سپرده شد و به دلیل بی‌پاسخ گذاشتن مکاتبات مسئولان ارشاد برای دعوت از رئیس جمهور نه تنها در ماه مبارک رمضان بلکه در سایر ماه‌ها نیز برگزار نشد.
سال 1394 نیز این همایش به دلیل مشغله‌های روحانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار نشد و مسئولان ارشاد مجبور به برپایی این همایش با چند ماه تأخیر بدون حضور رئیس جمهور و تنها با حضور وزیر ارشاد وقت شدند.
عباس نظری‌راد مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم، اظهار داشت: امسال با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این همایش با حضور رئیس جمهور در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه خادمان قرآن امسال و سال گذشته به صورت همزمان معرفی و تجلیل می‌شوند، افزود: همایش خادمان قرآن نیمه ماه مبارک رمضان همز‌مان با شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.
به گزارش فارس، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان با شعار «قرآن، اخلاق، زندگی» از اول ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 438161
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *