۰

نصب سیستم اطفاء حریق در حرم حضرت زینب(س)+ تصاویر / احداث مهمانسرای حرم در آینده نزدیک

مسئول ستاد بازسازی حرم‌های شریف سوریه گفت: باهمت خیرین و مردم دوست‌دار اهل بیت(ع) آبادان، سیستم اطفای حریق حرم حضرت زینب(س) تأمین و در حال نصب است.
نصب سیستم اطفاء حریق در حرم حضرت زینب(س)+ تصاویر / احداث مهمانسرای حرم در آینده نزدیک
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،جمشید گودرزی با اشاره به نصب سیستم اطفاء حریق در حرم حضرت زینب(س) گفت: باهمت خیرین و مردم دوست‌دار اهل بیت(ع) آبادان، سیستم اطفای حریق حرم حضرت زینب(س) تأمین و در حال نصب است.

 
وی با بیان اینکه به‌زودی با حضور مقامات ایرانی و سوری، این سیستم به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: حرم حضرت زینب(س) تاکنون سیستم اطفای حریق نداشت که با درخواست تولیت حرم و موافقت ستاد مرکزی عتبات عالیات، این سامانه در ایران تامین و به سوریه منتقل شد و اکنون در مراحل پایانی نصب است.

 
مسئول ستاد بازسازی حرم‌های شریف سوریه با بیان اینکه کار نصب این سامانه توسط متخصصان و متبرعان اعزامی از استان خوزستان در حال انجام است اظهار داشت: هزینه این سیستم و متعلقات آن حدود 100 میلیون تومان می‌باشد که توسط مردم شریف شهرستان آبادان تأمین شده است.

 
وی خاطرنشان کرد: مردم دوست‌دار اهل بیت علیهم السلام استان خوزستان، پیش از این هزینه بازسازی حرم مطهر حضرت زینب از جمله ترمیم خشت‌های مطلای گنبد حرم حضرت زینب(س)، بازسازی مناره‌ها و سیستم گرمایش و سرمایش و... را تامین کرده بودند.

 
وی گفت: بزودی کلنگ احداث مضیف(مهمانسرا) حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها نیز با همت مردم خوزستان به زمین زده خواهد شد.


 
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 437132
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *