۰
مسئول بسيج سازندگي سپاه خاش خبر داد؛

ساخت ۱۱ باب خانه براي محرومان توسط سپاه خاش به زودي آغاز مي شود

مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش از ساخت 11 واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفین توسط بسیج و سپاه در این شهرستان خبر داد.
ساخت ۱۱ باب خانه براي محرومان توسط سپاه خاش به زودي آغاز مي شود
ابوذر جوادي مقدم در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به همت 10 گروه جهادي شهرستان خاش، ساخت 11 خانه محروم براي مددجويان تحت پوشش كمته امداد امام خميني(ره) در اين شهرستان به زودي آغاز مي شود كه  پس از تکمیل در اختیار اقشار نیازمند قرار می‌گیرد تا شاهد رفع برخي از نیازهای شهروندان باشیم.
 
وي با بيان اينكه هدف از اين اقدام محروميت زدايي و ساخت سرپناه براي افراد نيازمند و محروم اين شهرستان است، تصريح كرد: ساخت خانه‌های مذکور نشانه فرهنگ خدمتگزاری بسیج به نسل آینده است.
 
جوادي مقدم با بيان اينكه كار ساخت اين منازل با همكاري كميته امداد امام خميني(ره) انجام مي شود، گفت: بودجه اوليه براي اين كار اختصاص داده شده است كه به زودي كار ساخت آن شروع خواهد شد.
 
وي تصريح كرد: بسيجيان تمام مراحل ساخت خانه محرومان اعم از پي كني، مهندسي و غيره را انجام مي دهند و هرگز از مهندسان بيروني جهت ساخت اين خانه ها استفاده نخواهد شد و تمام موارد توسط بسيجيان صورت مي گيرد.
 
مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: سپاه در کنار تمام مأموریت‌های خود، مأموریت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم را نیز به‌عهده دارد و تاكنون در اين زمينه اقدامات بسيار خوبي نيز انجام شده است.
 
وي با بيان اينكه توجه به اقشار كم بضاعت و محروم يكي از اولويت هاي بسيج سازندگي است، اظهار كرد: با بهره برداري از اين منازل، شاهد كاهش محروميت و تامين نيازهاي شهروندان شهري و روستايي خاش خواهيم بود و اينگونه برنامه هاي حمايتي در بخش هاي مختلف بسيج سازندگي و ديگر زمينه هاي عمراني با جديت ادامه دارد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 436522
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *