۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

مسئولان بدانند این میز و صندلی ها نتیجه ی خون شهداست/ افرادي كه به انقلاب و مردم دل ندارد لياقت پذيرش مسئوليت را نيز ندارد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش با انتقاد شديد از عدم حضور مسئولان در مراسم استقبال از 9 شهيد گمنام در اين شهرستان، گفت: مسئولان بدانند این میز و صندلی ها نتیجه ی خون شهداست و پایه‌های میز مسئولان بر روی خون پاک شهدا استوار است.
مسئولان بدانند این میز و صندلی ها نتیجه ی خون شهداست/ افرادي كه به انقلاب و مردم دل ندارد لياقت پذيرش مسئوليت را نيز ندارد
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با اشاره به برگزاري مراسم استقبال از 9 شهيد گمنام دفاع مقدس در خاش، اظهار كرد: مردم شهيدپرور و هميشه در صحنه شهرستان خاش در اين مراسم استقبال بي نظير و گسترده اي داشتند كه جاي دارد از آنها قدرداني و تشكر كنيم.
 
وي بيان كرد: متاسفانه علي رغم حضور گسترده و بي بديل مردم، اما مسئولين شهرستان خاش در آيين استقبال از شهداي گمنام حضوري كمرنگ داشتند كه بسيار ناپسند است كه مسئولان نظام جمهوري اسلامي در اين مراسم شركت نكنند.
 
سرهنگ فضلي تصريح كرد: مسئولان بايد بدانند اين ميز و اداره اي كه در آن مشغول خدمت هستند به بركت خون شهداء است و لذا بايد با حضور در اين مراسمات پايبندي خود را به اصول نظام نشان دهند و با آرمان هاي والاي شهيدان و امام شهداء تجديد بيعت كنند.
 
وي بيان كرد: توقع اين بود كه مسئولان شهرستان خاش نيز همپاي مردم ولايتمدار اين شهرستان احساس مسئوليت بيشتري كنند و در آيين استقبال از شهداي گمنام حضوري پررنگ تر داشته باشند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش با بيان اينكه برخي از مسئولان در خواب غفلت به سر مي برند، گفت: بدون شك مسئولان چه بيايند و چه نيايند مردم هميشه در صحنه عمل حضوري پررنگ و مثال زدني دارند و همانگونه كه در طول جنگ 8 ساله دفاع مقدس حضور داشتد و به دشمنان اجازه تجاوز به خاك ميهن عزيز ايران اسلامي را ندادند و بدون شك عدم حضور مسئولان در آيين ها و مراسمات مهم و ملي از عظمت و صلابت مردم كم نمي كند اما از وزن معنوي شما مسئولان كم مي شود و به خير نخواهيد رسيد چرا كه شهداء منشاء خير و بركت در دنيا و آخرت هستند.
 
سرهنگ فضلي خطاب به مسئولان، بيان كرد: بايد رفتار برخي از مسئولان اصلاح شود براي مسئولي كه از صدقه سر نظام و مردم به پست و مسئوليتي رسيده عدم حضور در مراسم استقبال از 9 شهيد گمنام دفاع مقدس هرگز پسنديده نيست.
 
وي ادامه داد: برخي از مسئولان متاسفانه اعتقادی درستی به شهید و شهادت ندارند و حزب و جناح بازی راه انداخته اند و بايد اين مسئولان  کاری نکنند که خانواده های شهید وایثارگر از آنها ناامید شوند.
 
وي با تاكيد بر گزينش افراد متعهد، شايسته و ولايتمدار جهت خدمت به نظام و مردم، افزود: كسي كه به انقلاب و مردم دل ندارد لياقت پذيرش مسئوليت را نيز ندارد.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش گفت: امروز به برکت خون شهداء توانستيم بر ميز مذاكرات 5+1 با جهان مذاكره كنيم و استكبار جهاني براي ما زانو به زمين بزند و با گذشتن 38 سال از انقلاب، گزینه های آمریکا روی میز مذاکره خاک می خورد و عملیاتی مثل بیت المقدس و فتح المبین در هشت سال جنگ تحمیلی آفریده می شود که در طول تاریخ بی نظیر بوده است.
 
وي با بيان اينكه شهداء انسان هاي هستند كه جزء به حق و حقيقت چيزي توجه نمي كردند، اذعان كرد: شهيدان حق خاصي بر گردن ما دارند و بايد اين حق و دين ادا شود.
 
سرهنگ فضلي اظهار كرد: شهيدان در نزد پروردگار متعال جايگاه و مقام و ارزش والايي دارند آن ها زنده اند و شعور و درک ما به دلیل کم معرفتی به آن نمی رسد.
 
 
انتهاي پيام/
 
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 437027
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *