۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال تیری در چشمان بدخواهان انقلاب بود/ اقتدار و عزت کشور در سایه وحدت و همدلی به وجود آمده است

امام جمعه اهل سنت خاش در خطبه های نمازجمعه از حضور مردم در صحنه و برپایی جشن باشکوه انقلاب تجلیل کرد و گفت:راهپيمايي 22 بهمن امسال تیری در چشمان بدخواهان انقلاب بو و راه و هدف امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی همچنان تداوم دارد.
راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال تیری در چشمان بدخواهان انقلاب بود/ اقتدار و عزت کشور در سایه وحدت و همدلی به وجود آمده است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: انسان مومن هرگز نبايد با افرادي رابط داشته باشد كه آخرت خود را به اين دنيا مي فروشند چرا كه راه نجات اين افراد مومن تنها ايمان به خداوند باري تعالي است.
 
وي تصريح كرد: انسان مومن بايد تلاش كند تا همواره دشمن را بشناسد و اجازه نفوذ دشمن را ندهد و تقوا نيز راه نجات انسان هاست كه بايد تقوا را پيشه راه خود قرار دهيم تا هم در اين دنيا و هم در آخرت رستگار شويم.
 
مولوي شهنوازي با قدرداني از حضور حماسي مردم خاش در راهپيمايي 22 بهمن امسال، گفت: 22 بهمن امسال مشت محكمي بر رجزخواني ها و ياوه گويي هاي استكبار جهاني است و نشان داد كه ملت بيدار و آگاه ايران اسلامي با حمايت از رهبري، وفادار نظام و انقلاب هستند.
 
وي خاطرنشان كرد: راهپيمايي عظيم و ميليوني 22 بهمن نشان از صلح و دوستي به ملت هاي مظلوم و بي دفاع و تحت سلطه استكبار جهاني به ويژه مردم بي گناه و بي دفاع فلسطين دارد كه ان شاالله هرچه زودتر از چنگال صهيونيست آزاد شوند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش بيان كرد: 22 بهمن امسال روز اقتدار و قدرت نمايي مردم آزاده ايران اسلامي بود زيرا ملت ايران خودشان به رهبري امام راحل انقلاب كردند و بدون شك استمرار اين انقلاب با حضور مردم در صحنه و بيدار تحقق مي يابد.
 
وي خاطرنشان كرد: راهپيمايي 22 بهمن انقلاب شكوهمند ايران اسلامي را بيمه كرد و گسترش عدالت خواهي نيز يكي از دستاوردهاي انقلاب بود كه امروز جمهوري اسلامي الگوي عدالت خواهي در سطح دنيا است.
 
مولوي شهنوازي ادامه داد: خوشختانه شاهد هستيم كه به بركت نظام شكوهمند انقلاب اسلامي خدمات بسياري به روستاها و شهرها داده شده و سطح زندگي مردم افزايش يافته است.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با همافران نيروي هوايي ارتش، گفت: اگر ملت غيور و بيدار ايران اسلامي از كسي ترس داشتند انقلاب سال 57 به ثمر نمي نشست و امروز كه اين ملت بزرگ به پيشرفت هاي عظيم دست يافتند دشمنان بايد از اين ملت بترسند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش ادامه داد: ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي از رييس جمهور سابق آمريكا كه باعث ايجاد داعش در منطقه و حمايت و پشتيباني از فتنه 88 شد متنفر است و طبق فرمايش رهبري كه فرمودند:" از رئیس‌جمهور جدید آمریکا به علت اینکه فسادهای درون حاکمیت این کشور که ما اعلام می‌کردیم را افشا کرد تشکر می‌کنیم".
 
مولوي شهنوازي با اشاره به سخنان زشت و ناپسند ريس جمهور آمريكا، اذعان كرد: اين رييس جمهور نادان و  بي عقل ماهيت حقيقي و واقعي آمريكا را براي همگان آشكار ساخت و حقانيت ملت ايران اسلامي را در مبارزه با سياست هاي بلند استكبار براي همگان عيان كرد.
 
وی اظهار كرد: همانطور که دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند، ملت ایران اسلامی جواب ترامپ را در 22 بهمن خواهند داد و مردم ايران نيز امروز پاسخ ياوه گويي هاي ترامپ رييس جمهور جديد امريكا را محكم دادند
 
انتهای پیام/
 
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 436438
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *