۰
سرطايفه مرادزهي در گفت و گو با تفتان ما؛

اقدامات و فعاليت هاي سپاه سبب ريشه كني فقر و محروميت در سيستان و بلوچستان شده است/ همه طوايف سيستان و بلوچستان مديون زحمات و تلاش هاي نيروهاي سپاه هستند

سرطايفه مرادزهي استان سيستان و بلوچستان گفت: اقدامات و فعاليت هاي سپاه سبب ريشه كني فقر و محروميت در استان شده و اين نهاد مردمي و انقلابي در مسئه ايجاد وحدت، اتحاد و امنيت در منطقه نيز نقش مهم و تاثيرگذاري داشته است.
اقدامات و فعاليت هاي سپاه سبب ريشه كني فقر و محروميت در سيستان و بلوچستان شده است/ همه طوايف سيستان و بلوچستان مديون زحمات و تلاش هاي نيروهاي سپاه هستند
عبدالعزيز مرادزهي در خصوص اقدامات سپاه در راستاي محروميت زدايي در استان سيستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: سپاه در محروميت زدايي و اقتصادمقاومتي در كشور بسيار تاثيرگذار است و از وقتي كه اين نهاد مردمي به مناطق محروم و كمتر توسعه يافته استان سيستان و بلوچستان خدمات رساني كرده است چهره محروميت از اين استان به بركت نظام برچيده شده است.
 
وي با بيان اينكه سپاه يك نهاد انقلابي و تابع امر رهبري است، تصريح كرد: از ابتداي انقلاب تاكنون سپاه با ورود به عرصه ها و ميدان هاي امنيتي، نظامي و سازندگي در پيشبرد اهداف والاي نظام خوش درخشيده و در خنثي سازي توطئه ها و ترفندهاي شوم و ننگين دشمنان به خوبي عمل كرده است.
 
مرادزهي بيان كرد: سپاه در عصركنوني همانند دوران هشت سال جنگ تحميلي در عرصه محروميت زدايي نيز پيشتاز و پيشگام است و اين از افتخارات نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران است.
 
وي خاطرنشان كرد: سپاه همواره حافظ و نگهبان دستاوردها و نتايج بسيار زياد نظام بوده و اين نهاد انقلابي همواره در هركجا و هر زماني كه نياز بوده است به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامي وارد عمل شده و با سربلندي و پيروزي آن ماموريت را به اتمام رسانده است.
 
* طرح هاي محروميت زدايي سپاه در استان سيستان و بلوچستان واقعاً بي نظير است
سرطايفه مرادزهي با بيان اينكه طرح هاي محروميت زدايي سپاه در استان سيستان و بلوچستان واقعاً بي نظير است، گفت: سپاه با توجه به ظرفيت ها و استعدادهاي بي نظيري كه در عرصه عمراني  محروميت زدايي دارد هميشه با انجام كارهاي عمراني نسبت به رفع محروميت در استان سيستان و بلوچستان اقدام كرده و سبب رضايت و خوشحالي مردم محروم اين مناطق شده است.
 
مرادزهي بيان كرد: حفظ ماهيت فرهنگي و اعتقادي انقلاب از اهداف مهم سپاه است و سپاه پاسداران با اتكاي به مردم در مقابل تمامي تهديدها و ترفندهاي دشمنان با اقتدار ايستادگي كرده و عزت، صلابت و اقتدار ايران اسلامي را به جهانيان به اثبات رسانده است.
 
وي با اشاره به افتتاح و بهره برداري 823 طرح محروميت زدايي در استان، تصريح كرد: خوشبختانه امروز با خدماتي كه قرارگاه قدس جنوب شرق كشور و سپاه در اين شهرستان و استان انجام مي دهند، مردم نيز به انجام هرچه بهتر اين خدمات كمك مي كنند و اين حركت رو به رشد كه آغاز شده است در آينده نتايج مطلوب و بسيار خوبي نيز دارد.
 
* برقراري امنيت مرزها يكي از نعمات بزرگي است كه به بركت نظام و سپاه محقق شده است
سرطايفه مرادزهي با اشاره به امنيت مرزهاي سيستان و بلوچسان و طرح جذب شهيد شوشتري، اذعان كرد: وجود امنيت يكي از نعمات بزرگي است كه به بركت نظام و سپاه محقق شده و سپاه امروز امنيت مرز را به دست افراد بومي و جوانان مرزدار بلوچ داده است كه اين اقدام جاي تشكر و قدرداني دارد.
 
وي با بيان اينكه همه طوايف سيستان و بلوچستان مديون زحمات و تلاش هاي نيروهاي سپاه هستند، اظهار كرد: بدون شك تلاش نيروهاي پاسدار نشات گرفته از روحيه اسلامي و منش انقلابي آنان است و امنيت لازمه ي توسعه پايدار هر جامعه است و سپاه مانند هميشه در اين عرصه نيز در كشور حرف اول را مي زند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 436342
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *