۰
نماينده كانون بازنشستگان سپاه سلمان:

اعطاي وام خود اشتغالي به فرزندان بازنشستگان سپاه/ تكريم بازنشستگان جزء وظايف مسئولان است

نماینده کانون بازنشستگان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: وام های خود اشتغالی به فرزندان بازنشستگان سپاه اعطاء می شود و بازنشستگان سرمایه های جامعه و شایسته تجلیل هستند.
اعطاي وام خود اشتغالي به فرزندان بازنشستگان سپاه/ تكريم بازنشستگان جزء وظايف مسئولان است
به گزارش تفتان ما؛ سرهنگ پاسدار صفر جعفري در مراسم محفل انس بازنشستگان سپاه خاش، با بيان اينكه بازنشستگان سپاه، پیشکسوتان انقلاب و دفاع از ارزش های ناب اسلامی هستند، اظهار كرد: بايد از توانايي و قابليت بازنشستگان بهره برد و اجازه نداهيم آنان احساس پوچي و حقارت كنند.
 
وي با اشاره به مزايايي در نظر گرفته شده براي بازنشستگان بسيج و سپاه، گفت: پرداخت وام ازدواج فرزندان، وام اشتغالزايي، سفرهاي زيارتي و سياحتي و وام هاي ضروري از خدماتي است كه كانون بازنشستگان سپاه سلمان به پيشكسوتان سپاه ارائه ميكند.
 
وي تصريح كرد: بازنشستگان سرمايه هاي جامعه هستند كه بايد تجربيات مفيد خود را كه طي سالهاي خدمت و عمر خود كسب كرده اند را به نسل جديد منتقل كنند.
 
سرهنگ جعفري با بیان اينكه فرد در دوران بازنشستگي از حاشيه به متن نگاه مي كند، گفت: در اين صورت بازنشسته اگر اشتباهي را رصد كرد لازم است با تجربيات خود آن را اصلاح كند.
 
وي ادامه داد: وظیفه امروز همه ما به خصوص پاسداران بازنشسته که به عنوان سفیران سپاه و بسيج در جامعه و در بین مردم زندگی می‌کنیم، بیداری و بصيرت جامعه  است.
 

 
وي خاطرنشان كرد: همكاري بازنشستگان بايد بيش از گذشته در عرصه هاي گوناگون به منصه بروز برسد كه بسترها و زيرساخت هاي لازم جهت ايجاد تشكل هاي تخصصي آماده شود تا آنها داراي انگيزش و ترغيب شوند.
 
* تكريم بازنشستگان جزء وظايف مسئولان است
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش با بيان اينكه تكريم بازنشستگان جزء وظايف مسئولان است، اظهار كرد: نگاه بازنشستگان بسيار موثر است و مي تواند راه گشا باشد.
 
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي تصريح كرد: بازنشستگی بهانه‌ای است که یک دوره خدمت تبدیل به یک دوره جدید شود و شما باید فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش گفت: یک دوره تجربه مفید و ارزنده  خود را  به‌ویژه در زمینه معنویات را به نسل‌های جوان منتقل كنيد .
 
وي از بازنشستگان سپاه خواست با حضور در پایگاه های ارتش 20 میلیونی، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنند.
 

 
حجت الاسلام سپاهي گفت:  بازنشستگان سرمايه هاي جامعه هستند كه بايد تجربيات مفيد خود را كه طي سالهاي خدمت و عمر خود كسب كرده اند را به نسل جديد منتقل كنند.
 
* بايد از تجربيات بازنشستگان استفاده كرد
جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش، اظهار كرد: به علت تجربه فراوان بازنشستگان از جامعه راهنمايي و كمك آنان مي تواند بسياري از مسائل را حل كند.
 
سرهنگ ابراهيم زاده با بيان اينكه توجه به آسايش بازنشستگان يك ضرورت مهم است، تصريح كرد: ساز و كار لازم جهت بهره مندي از تجهيزات و امكانات دوره پيشكسوتي بايد محيا شود و بازنشستگان بايد احساس سلامت و عزت كنند كه اين مهم در سايه آسايش روح و روان قابل تحقق است.
 
به گزارش خبرنگار  تفتان ما؛ اين محفل با حضور بيش از 55 نفر از بسيجيان پيشكسوت و بازنشسته سپاه در كانون فرهنگي اجتماعي سپاه شهرستان خاش برگزار شد.
 

.

.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 434347
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *