۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش خبر داد؛

توزيع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند شهرستان خاش/ همت سپاه برای محرومیت زدایی در مناطق محروم + تصاوير

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش از توزيع 1000 بسته لوازم التحرير و نوشت افزار بين دانش آموزان نيازمند اين شهرستان خبر داد.
توزيع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند شهرستان خاش/ همت سپاه برای محرومیت زدایی در مناطق محروم + تصاوير
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه توزيع لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: هدف از انجام اينگونه برنامه ها، تهيه نوشت افزار و لوازم التحرير دانش آموزان نيازمند است كه هزينه آن توسط خيران و نيكوكاران تامين مي شود.
 
وي بيان كرد: بيش از يك هزار بسته نوشت افزار شامل كيف، كفش، دفتر، مداد، خودكار و ديگر نوشت افزار بين دانش‌آموزان نیازمند شهرستان خاش توزيع شده است.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه توزيع لوازم التحرير و وسايل مورد نياز در جهت گسترش و تقويت حس نوع دوستي و كمك به نيازمندان است، تصريح كرد: هرگونه ارائه خدمات به نيازمندان و مستضعفان با حفظ كرامت و تكريم انجام مي شود.
 
وي گفت: يكي از اولويت هاي كاري بسيج و سپاه حمايت از دانش آموزان و خانواده هاي نيازمند و مستضعف منطقه است كه با هم افزايي و همكاري بسياري از خيران اين امر مهم انجام شده است.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش افزود: استعدادهاي نهفته در جوانان و دانش آموزان بدون شك با نبود امكانات شكوفا نخواهد شد و بايد با حمايت از اين قشر از جامعه سبب شكوفايي و رشد استعدادهاي درخشان آن ها را فراهم كنيم.
 
وي اذعان كرد: كمك به مستضعفان و نيازمندان علاوه بر تقويت روحيه ايثار و گذشت و جلب رضايت پروردگار متعال از راهكارهاي اساسي جهت شاد زيستن و با نشاط بودن است.
 
سرهنگ فضلي اظهار كرد: ساخت مدرسه، خانه محروم، حسينيه و خانه عالم و نيز اجراي پروژه هاي كارآفريني و اشتغالزايي از ساير فعاليت هاي بسيج سازندگي ناحيه خاش است.
 

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 436091
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *