۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سیستان و بلوچستان:

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه از سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی بزرگ استکبارستیزانه ۱۳ آبان صبح پنجشنبه در ۵۰ نقطه از سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه از سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ماعباس صفدری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ استکبارستیزانه 13 آبان صبح پنجشنبه در 50 نقطه از سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌سیستان و بلوچستان گفت: همچنین زنگ استکبارستیزی ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 12 آبان‌ماه با حضور مسئولان در مدارس سراسر استان نواخته می‌شود.
وی عنوان کرد: 13 آبان به عنوان روز ملی استکبارستیزی و نماد استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران است و حضور پرشور مردمی در راهپیمایی‌محوری این روز از اهمیت بسیاری برخوردار است.
صفدری با اشاره به اینکه حساسیت حضور در راهپیمایی 13 آبان سال به سال بیشتر می‌شود، تصریح کرد: علت این افزایش حساسیت این است که جبهه استکبار همواره به‌دنبال گسترش سیطره خود در دنیا است و این امر وظیفه ما را در حوزه استکبارستیزی روز به روز سنگین‌تر می‌کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌سیستان و بلوچستان گفت: امسال ما چهار محور اصلی را در برنامه‌های خود مورد تاکید قرار دادیم که شامل توجه ویژه به بدعهدی آمریکا، تبیین جنایات آمریکا نسبت به ملت ایران و جهان اسلام، تبیین ضرورت بی‌اعتمادی به آمریکا و تجلی ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار است.
وی اظهار داشت: علاوه بر راهپیمایی که مراسم محوری 13 آبان است، برگزاری نشست‌های روشنگری در رابطه با چیستی و چرایی جریان مبارزه با آمریکا و ضرورت تاکید بر شعار "مرگ بر آمریکا" در دانشگاه‌ها و مدارس استان در دستور کار است.
صفدری بیان کرد: مراسم راهپیمایی بزرگ 13 آبان در شهرستان زاهدان ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه با تجمع در میدان "آزادی" آغاز می‌شود و راهپیمایی از ساعت 9 صبح از میدان آزادی تا تقاطع خیابان "مصطفی خمینی" انجام می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: "منوچهر متکی" سخنران محوری راهپیمایی 13 آبان در شهرستان زاهدان است.
انتهای پیام/تسنیم
 
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 435197
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *