۰
تمدید «نه» به آمریکای بدعهد؛

شهرستان خاش یکپارچه فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" شد/ ۱۳ آبان ماه روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ ايران

راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان صبح امروز علی‌رغم برودت هوا با حضور خیل عظیمی از دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم شهیدپرور شهرستان خاش از حسينيه صاحب الزمان(عج) آغاز شد و مردم ولايتمدار اين شهرستان با مشت‌های گره‌کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و بار دیگر انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و شيطان بزرگ اعلام کردند.
شهرستان خاش یکپارچه فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" شد/ ۱۳ آبان ماه روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ ايران
به گزارش تفتان ما، مراسم عظيم راهپيمايي 13 آبان مانند هرساله با حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان خاش در هواي نسبتاً سرد برگزار و مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه اين شهرستان با عزمي راسخ و محكم از آمريكا و همدستانش اعلام برائت كردند.
 
مردم شهر حافظان قرآن اعم از پير و جوان و زن و مرد آمده بودند و از همه مهمتر دانش آموزان اما امروز گل كاشته بودند و با وجود تعطيلي مدارس اما بازهم با حضور بي نظير خود و مشت هاي گره كرده شعارهاي" تا خون در رگ ماست خامنه‌ای رهبر ماست "  و " برجام معیار و محک رفتار آمریکا است و " مرگ بر آمريكا و اسرائيل" و «سازش با آمریکا محال است محال است»، «این سند زنده استقلال است»، «نه سازش و نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «می‌جنگیم می‌میریم سازش نمی‌پذیریم» سر دادند و نفرت خود را نسبت به شیطان بزرگ فریاد زند و در اين راهپيمايي بزرگ شركت كردند تا ثابت كنند كه هرگز شعار مرگ بر آمريكا حذف نخواهد شد.
 

 
اين راهپيمايي كه از حسينيه صاحب الزمان(عج) آغاز شد به طرف استاديوم ورزشي شهيد امام بخش ريگي ادامه پيدا كرد و جداي از جمعيت بزرگي كه در اين مراسم حضور داشتند، بسياري از مسئولان نيز در اين راهپيمايي با ساير مردم هم نوا شدند.
 
دانش آموزان نيز در اين روز همراه معلمان خود ضمن سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل؛ دست نوشته هاي با عناوين ضد استكباري و خشم و انزجار از آمريكا در دست داشتند و در لبيك به فرمايشات امام خميني(ره) و تاكيدات رهبر فرزانه انقلاب در اين روز به راهپيمايي پرداختند چرا كه سيزدهم آبان يادآور سه واقعه بسيار عظيم و حساس در تاريخ بود كه از جمله آن ها تبعيد امام راحل، تسخير لانه جاسوسي و شهادت دانش آموزان به دست رچيم منحوس پهلوي است.
 

 
در ادامه اين راهپيمايي سرود خوانی ۱۳۵۷ نفری توسط دانش آموزان اجراء و پرچم‌های آمریکا و اسرائیل ملعون نیز در مقابل جایگاه سخنران راهپیمایی به آتش کشیده شد و در پايان قطعنامه اي ويژه اين روز در 7 بند توسط يكي از دانش آموزان بسيجي قرائت و راهپیمایان در پایان هر بند آن فریاد تکبیر و الله اکبر سر دادند.
 
* سيزدهم آبان نشان از مقاومت و پايداري ملت ايران در طول تاريخ دارد
فرماندار شهرستان خاش نيز در اين مراسم، با بيان اينكه سيزدهم آبان نشان از مقاومت و پايداري ملت ايران در طول تاريخ دارد، اظهار كرد: مردم شهرستان خاش نيز هم صدا و همزمان با مردم سراسر ايران اسلامي در صفوف پيوسته با وحدت و اتحاد در اين راهپيمايي عظيم شركت كردند.
 
محمداكبر چاكرزهي با بيان اينكه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بر روي موضوع انقلابي گري بسيار تاكيد كردند، تصريح كرد:  استكبار ستيزي و مسئل بيداري و بصيرت مهمترين شاخصه يك فرد انقلابي است كه بايد همگان بر روي اين مسئله توجه كنند.
 
وي بيان كرد: 13 آبان روز استكبار ستيزي است و در اين روز ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي در برابر دشمنان و طاغوتيان زمان ايستاگي كردند و هرگز زره اي از اعتقادات خود كوتاه نيامدند.
 

 
چاكرزهي با بيان اينكه 13 آبان ماه يادآور روزهاي مهمي در تاريخ است، كفت: در اين روز مهم و تاريخي مردان و زنان بسياري با رشادت و جانفشاني ها اقتدار و صلابت ايران اسلامي را به استكبار جهاني و ايادي آنان نشان دادند و ثابت كردند كه ايرانيان تا هميشه پيرو خط امام راحل و رهبر انقاب هستند.
 
وي خاطرنشان كرد: در راهپيمايي امروز مردم شهرستان خاش همگان آمدند تا با حضور خود پاي ميدان به دشمنان نشان دهند كه تلاش استكبار در جهت منحرف كردن جامعه از آرمان هاي آنان بي فايده و بي نتيجه است.
 
فرماندار شهرستان خاش گفت: سيزدهم آبان ماه يادآور شجاعت دانش آموزان و دانشجويان است كه در اين روز در مقابل لانه جاسوسي آمريكا در ايران تظاهرات و آن را تخريب كردند و محكم اعلام كردند كه بيگانگان در ايران جايي ندارند.
 
وي اذعان كرد: در حقيقت مهمترين و برجسته ترين ويژگي سيزدهم آبان مبارزه و برخورد جدي ملت ايران با استكبار بود و اين روز به نماد پايداري و صلابت معرفي شده است و اين روز نشان داد كه ملت ايران استكبار را به زباله دان تاريخ سپردند و براي كشور عزت به ارمغان آوردند.
 

 
چاكرزهي با بيان اينكه دانش آموزان سنگرسازان آينده ايران اسلامي هستند، گفت: اين دانش آموزان بايد با تحصيل و درس خواند كشور ايران اسلامي را آباد و در جهت پيشرفت و توسعه سوق دهند و در اين ميان متاسفانه دشمنان در كمين هستند و از طريق فضاي مجازي ميخواهند بين نوجوانان نفوذ كنند كه بايد آنان بيش از پيش بصيرت و آگاهي داشته باشند تا اين ترفندها و نيرنگ ها را خنثي كنند.
 
وي اظهار كرد: سيزدهم آبان ماه تنها يك رويداد تاريخي نيست بلكه واقعه اي مهم و اثرگذار است و به الگوي بي نظير جهت شكل گيري نهضت بيداري اسلامي در جهان مبدل شده است.
 

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 435273
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *