۰
مدیر جهاد کشاورزی بیان کرد:

واگذاری هفت گلخانه دولتی به بخش خصوصی در خاش

واگذاری هفت گلخانه دولتی به بخش خصوصی در خاش
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: از 23 واحد گلخانه ای موجود در مجتمع گلخانه ای "دوربن" شهرستان خاش 16 واحد به متقاضیان واگذار شده و هفت واحد دیگر نیز آمده واگذاری است.
طوقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان با بیان اینکه هزینه واگذار ی این گلخانه ها 350 میلیون تومان است افزود: فارغ التحصیلان رشته کشاورزی می توانند با 18 میلیون تومان پول نقد،  پس از تنفس یک ساله با چکی که گرو گذاشته اند بقیه پول را در اقساطی هفت ساله پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای آماده سازی این گلخانه ها آماده است تصریح کرد: انشعابات آب، برق، راه، استخر دخیره آب، انباری، دفتر کار، بخاری و ...در این گلخانه ها وجود دارد وآماده واگذاری است.
وی عنوان کرد: این گلخانه ها در موقعیتی کاملا کشاورزی احداث شده و تا شهرستان خاش تنها 60 کیلومتر فاصله دارد.
مدیر جهاد کشاورزی خاش خاطر نشان کرد: سازه های این گلخانه ها پلاستیک و از نوع خارجی است همچنین یک حلقه چاه 1500 متر مکعبی نیز امسال در مجتمع گلخانه ای دوربن احداث خواهد شد.
به گزارش ایسنا- در حال حاضر 1200 واحد گلخانه با مساحت  540 مترمربع با سازه های ستی و مدرن در خاش وجود دارد که مجتمع گلخانه ای دوربن شهرستان خاش جدا از گلخانه های بالا 23 واحد گلخانه سه هزار و240 متر مربعی دارد.

انتهاي پیام/ایسنا
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 434389
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *