۰
با حضور مسئولان استانی؛

بهره‌برداری از فاز اول پروژه آبرسانی مجتمع دشت آبخوان بخش مرکزی خاش با اعتبار ۳۶ ميليارد ريال

در گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور دکتر باقر کرد معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان، کرد، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و مردم منطقه بهره‌برداری از فاز یک پروژه آبرسانی مجتمع دشت آبخوان بخش مرکزی خاش(شهید محمد رضا قدمی) با اعتبار 36 میلیارد ریال آغاز شد.
بهره‌برداری از فاز اول پروژه آبرسانی مجتمع دشت آبخوان بخش مرکزی خاش با اعتبار ۳۶ ميليارد ريال
ببه گزارش تفتان ما، نصراله چاری معاون بهره‌برداری آبفای روستایی استان در آیین بهره برداري از اين پروژه، با بیان اینکه این پروژه با نام مقدس جهادگر شهید محمدرضا قدمی که خدمات بیاد ماندنی در منطقه داشته است اجرا می‌شود اظهار کرد: اعتبار هزینه شده این پروژه 36 میلیارد ریال است.
 
وی طول خطوط انتقال آب این پروژه را 21 کیلومتر عنوان کرد و گفت: حجم عملیات پروژه مذکور شامل اجرای 13 هزار و 400 متر شبکه توزیع آب، احداث 550 متر مکعب مخزن ذخیره آب و حفر و تجهیز دو حلقه چاه می باشد.
 
چاری با بيان اينكه در این فاز 1500 نفر در قالب 11 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره خواهند برد، تصريح كرد: اجرای این پروژه‌ها نقش موثری در کاهش مشکلات آب شرب روستاهای این منطقه  دارد.
 
معاون بهره‌برداری آبفای روستایی استان نیز با اشاره به اهمیت طرحهای آب و فاضلاب در افزایش خدمات‌رسانی به روستائیان، اظهار کرد: باید به اجرا و حمایت از پروزه‌های ابفای روستایی توجه بیشتری شود چرا که جمعیت روستایی در استان رو به افزایش است.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 436432
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *