۰
امام جمعه مسجد امام حسین(ع) اهل سنت خاش:

مردم قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند/ خوشحالي مردم خاش از آزادي كودك ۶ ساله از چنگال آدم ربايان + تصاوير

امام جمعه مسجد امام حسین(ع) اهل سنت خاش گفت: مردم قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند و امنیت منطقه حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان است.
مردم قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند/ خوشحالي مردم خاش از آزادي كودك ۶ ساله از چنگال آدم ربايان + تصاوير
به گزارش تفتان ما، شهروندان بلوچ خاشي و معتمدان این شهر در پی آزادی علی سرگزی کودک 6 ساله با شادی و صلوات برای تبریک به خانه پدر این کودک رفتند، در این دیدار کودک 6ساله و پدر کودک از سختی 5 ماهه شان و ددمنشی گروگان گیران روایت کرد.
شهروندان بلوچ هم ضمن برائت از آدم ربایان و تاکید بر دستگیری آنان، آزادی کودک 6 ساله را جانی دوباره در شهرستان خاش قلمداد کردند.
 
* با آزادي علي سرگزي دل تمامي شهروندان خاشي شاد شد
مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) اهل سنت خاش در اين ديدار، اظهار كرد: با اسارت فرزند دلبند خانواده سرگزی که‌ ما ایشان را برادر و‌ دلبند خود میدانیم دل همه معتمدین و‌ علماء این شهر بدرد آمد.
وي تصريح كرد: به همت دیده بانان و محافظین امنیت و آسایش این مردم و سربازان گمنام امام زمان(عج) این کودک آزاد شد، جامعه شهرستان خاش خوشحال و ‌مسرورند و شکرگذار خداوند متعال هستند.
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش نيز در ادامه اين ديدار گفت: از طرف روحانيون و علماي شهرستان خاش از از شورای تامین استان و شهرستان و ‌بویژه اقدامات مدبرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدير و تشكر مي كنم.
حجت الاسلام نيري بيان كرد: از صبر و شکیبایی خانواده آقاي سرگزي و ‌همدردی و ‌پیگیریهای معتمدین شهرستان که مسوولیت پذیرانه هر کدام نسبت به این موضوع عملاً و ‌کلاماً واکنش نشان دادند تجلیل و از خداوند به سبب نعمت امنیت در سایه نظام اسلامی و ولایت تقدیر و تشكر ميكنيم.
 

 
علیرضا خاشی يكي از معتمدین شهرستان خاش نيز بازگشت فرزند خانواده سرگزی به آغوش پر مهرشان را عنایت خداوند و ‌بیداری و ‌قدرت حافظین آسایش و ‌امنیت این کشور دانست و اظهار كرد: به سهم خود که از همان ابتدا در کنار این خانواده غمگین بودیم امروز به سبب آزادی این کودک بسیار خوشحال و‌مسروریم و آرزوی موفقیت همه خادمین امنیت و ‌آسایش و ‌آرامش جامعه را از درگاه خداوند داریم.
بخشدار مركزي خاش نيز در اين ديدار اظهار كرد: جا دارد  با طیب خاطر از این مجاهدت های خاموش و خالصانه تقدیر کرده و مجاهدان فی سبیل الله که بی ادعا و دور از هیاهو و نامخواهی ها، خالصانه ترین دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ نظام و حریم مقدس ولایت را همچون گذشته و مثل همیشه تجربه می کنند، گرامی بداریم.
مجتبي شجاعي تصريح كرد: باز هم در نهایت اخلاص، شاهد عزم جزم آنها برای ادامه عملیات های اطلاعاتی در عمق مواضع حریف و استحصال نتایج ارزشمند در اوج استیصال نیروهای منفعل دشمنان قسم خورده ای باشیم که مترصد نفوذ از پنجره های بی بصیرتی عده ای از بازی خورده های دشمن شادکن هستند.
 

 
گفتني است، در ادامه نیز تنی دیگر از معتمدین بخش مرکزی مطالبی را بیان و از اين آزادي اظهار خوشحالي و مسرت كردند.
به گزارش خبرنگار تفتان ما، علی سرگزی کودک 6 ساله خاشی که اواسط اسفند پارسال از مسیر مهد کودک توسط چند فرد ناشناس ربوده شده بود پس از 5 ماه اسارت سه شب قبل با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری مردم از چنگال اشرار و معاندان نظام آزاد شد.
 

 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 434350
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *