۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

طوفان به بخش‌های کشاورزی، راه و برق در منطقه سیستان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طوفان به بخش‌های کشاورزی، راه و برق در منطقه سیستان خسارت وارد کرده است که به زودی میزان آن اعلام خواهد شد.
طوفان به بخش‌های کشاورزی، راه و برق در منطقه سیستان خسارت وارد کرد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، غلامرضا اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طی چند روز اخیر طوفان به بخش‌های کشاورزی، راه‌ها و شبکه برق منطقه سیستان خسارت وارده کرده است که هنوز میزان دقیق خسارت‌ها برآورد نشده و پس از فروکش کردن شدت باد میزان خسارت‌ها بررسی و اعلام خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر هیچ محوری در منطقه سیستان مسدود نیست و برق شهرستان‌ها وصل شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت منطقه سیستان بحرانی است و به نسبت 39 برابر حد بحران کاهش یافته، اما هنوز سرعت طوفان 70 کیلومتر بر ساعت بوده و شرایط منطقه بحرانی است.
گفتنی است، طی دو روز اخیر میزان ذرات معلق در هوای منطقه به 16 هزار و 566 میکروگرم بر متر مکعب برابر با 108 برابر حد مجاز و بیش از 39 برابر حد بحرانی رسید.
*توزیع حدود 40 هزار ماسک میان مردم منطقه سیستان
به دنبال این وضعیت بحرانی ناصر چرخ‌ساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به همراه جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان روز جمعه از کانون‌های بحران در سیستان بازدید کردند.
رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان نیز از توزیع حدود 40 هزار ماسک و 956 سبد غذایی در 72 ساعت گذشته میان مردم منطقه سیستان خبر داد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 434146
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *