۰

امدادگران هلال احمر بازوان توانمند ستاد مدیریت بحران هستند

معاون‌ برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سراوان، امدادگران هلال احمر را بازوان توانمند ستاد مدیریت بحران این شهرستان دانست.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ظهر امروز مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر در سراوان با حضور سید منصور بزرگزاده معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرمانداری، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، در این شهرستان برگزار شد.
معاون‌ برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سراوان در این جلسه ضمن تبریک هفته هلال احمر و صلیب سرخ و ولادت امام حسین (ع)، جمعیت هلال احمر شهرستان را بازوی قوی و توانمندی برای مدیریت بحران عنوان کرد.
سید منصور بزرگزاده از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر شهرستان و حضور آن در تمامی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و نقش برجسته در فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان قدردانی کرد.
این مسؤول گفت: حضور امدادگران هلال احمر را در سوانح و حوادث آرامشی برای افراد حادثه دیده و ستاد مدیریت بحران عنوان کرد.
وی از امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به عنوان انسان‌هایی با انگیزه انسانی و انسان دوست یاد کرد و گفت: این امدادگران بدون هیچگونه توقع و چشم‌داشتی به تلاش و فعالیت و خدمات رسانی مشغول هستند.
بزرگزاده بر تقویت و حمایت‎های مردمی و دولتی جمعیت هلال احمر شهرستان تأکید کرد که از لحاظ حادثه‎ای و سوانح متفاوت با دیگر نقاط استان و کشور است.
«هر خانواده یک امدادگر»
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تبریک هفته هلال احمر، اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین (ع)، افتتاح خانه‌های هلال روستایی و هر خانواده یک امدادگر را از مهم‌ترین طرح‌های جمعیت هلال احمر عنوان کرد.
رسول راشکی به تشریح گزارشی از اقدامات و فعالیت ‌های هلال‌احمر در سال 94 و نوروز 95 پرداخت.
گفتنی است، در پایان مراسم تحلیف نجاتگران برگزار و از امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراوان تجلیل شد.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 432837
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *