۰

انتقام بی رحمانه دختر جوان از پدرش

تجسس‌های کارآگاهان جنایی در خصوص کشف جسد مردی داخل خودرو‌اش نشان داد که قاتل او کسی نیست جز دخترش.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از همشهری، چند روز قبل به ماموران انتظامي همدان خبر رسيد كه مردي داخل يك دستگاه خودروي پژو در اطراف همدان به قتل رسيده است.
دقايقي از كشف جسد مي‌گذشت كه نخستين گروه از ماموران راهي محل جنايت شدند. جسد به مردي ميانسال تعلق داشت كه به‌دليل اصابت گلوله از پشت به سرش جان خود را از دست داده بود.
هنوز هويت مقتول مشخص نبود و ماموران نمي‌دانستند او توسط چه كسي به قتل رسيده است اما با استعلام مشخصات پژو آردي هويت مقتول برملا شد. در همين حال شاهدان لحظاتي پيش از جنايت، دختر جواني را ديده بودند كه از خودروي مقتول پياده شد.
آنها گفتند دختر جوان عجله زيادي داشت و با دستپاچگي از محل دور شد. به‌دست آمدن اين اطلاعات كافي بود تا كارآگاهان سراغ خانواده مقتول بروند. بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود كه مقتول دختري 23ساله داشت.
وقتي ماموران درباره قتل پدرش از او تحقيق كردند، او دست و پايش را گم كرده بود و پاسخ‌هاي درستي به پرسش‌هاي ماموران نمي‌داد و همين موضوع ظن كارآگاهان را نسبت به او برانگيخت. از طرفي فاش شد كه دختر جوان از مدت‌ها قبل با پدرش دچار اختلاف بوده و ممكن است همين كشمكش‌ها به اين جنايت منجر شده باشد.
در اين مرحله دختر جوان تحت بازجويي‌هاي تخصصي قرار گرفت تا اينكه سرانجام اعتراف كرد كه پدرش را به قتل رسانده است.
او گفت: با پدرم اختلاف داشتم. او با ما رفتار بدي داشت تا اينكه تصميم گرفتم او را به قتل برسانم. مي‌دانستم پدرم يك كلت كمري غيرمجاز در خانه نگهداري مي‌كند.
روز حادثه كلت را از سرجايش برداشتم و داخل كيفم گذاشتم. آن روز پدرم من را سوار خودرواش كرد تا به دانشگاه ببرد اما در ميانه راه نقشه‌ام را اجرا و به پدرم شليك كردم. براساس اين گزارش هم‌اكنون دختر جوان در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات از او در جريان است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 432637
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *