۰

پاسداران حافظ و نگهدار انقلاب هستند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: پاسداران حافظ و نگهدار انقلاب بوده و روز پاسدار در فرهنگ و ادبیات اسلامی جایگاه خود را پیدا کرده است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در زاهدان ضمن تبریک بعثت حضرت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: بعثت که معنی رستاخیز معنوی، و انقلاب در همه امور است، مبنای ترویج فضائل اخلاقی و ایجاد عدالت اجتماعی و یکی از علل و انگیزه‌های بعثت نبی مکرم اسلام نیز همین بود.
خطیب موقت نماز جمعه زاهدان بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) هیچ تفاوتی بین مردم قائل نبود و با مهربانی و عطوفت به دنبال وحدت و انسجام بود.
وی همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه و همچنین به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار نیز گفت: سپاه پاسداران به عنوان نهادی مقدس هرگز از مردم و روحانیت فاصله نگرفته و در صیانت از ارزش‌ها و آرمان اسلامی و انقلابی و ولایتمداری تا آخرین قطره خون ایستاده است.
راهداری خاطرنشان کرد: پاسداران حامیان ولایت فقیه هستند که بر اساس قانون اساسی نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن را در سرلوحه وظایف خود به عنوان خطیرترین مسئولیت ها دارند.
وی گفت: سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های پس از انقلاب اسلامی از جمله نهادهایی بود که در کنار دیگر اقشار نظامی و پاسداران گمنام ایران اسلامی با اقتدا به مولای خود سید مظلومان علیه الصلوه و السلام، نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز بوده و در پاسداری از انقلاب و هدفهای آن عاملی مؤثر و رکنی رکین بوده و هستند.
راهداری افزود: پاسداران حافظ و نگهدار انقلاب بودند روز پاسدار در فرهنگ و ادبیات اسلامی جایگاه خود را پیدا کرده است.
امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد: پاسداران همواره عامل حفظ نظام مقدس جمهوری اسلالمی ایران و دستاوردهای آن هستند و همواره مطیع اوامر مولا و مقتدای خویش امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند.
وی همچنین در ادامه با اشاره به بدقولی های آمریکایی‌ها پس از برجام افرود: دولتمردان هر جا که آمریکایی‌ها تعهدات خود را نقض می‌کنند باید قاطعانه در مقابل این رفتار آنها بایستند.
راهداری گفت: پس از برجام موج فزاینده‌ای از اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران را می‌بینیم که این موضوع نقض آشکار تعهدات دولت آمریکا نسبت به کشورمان است.
وی ادامه داد: در گذشته استکبار جهانی ایران هراسی را به راه انداخته بود و امروز نیز خلاف برجام کار می‌کنند که باید چشم و گوش مسؤولان سیاسی کشور ما باز باشد که به نظام و انقلاب ما لطمه وارد نشود.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 432246
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *