۰

تیپ حیرت انگیز سوشا مکانی+عکس

حتی غربی ها هم چنین پوششی را در مراسم های خیلی خاص مثل بالماسکه به تن می کنند و در انظار عمومی مثل محل کار اینگونه ظاهر نمی شوند.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، چند وقتی هست عکسی از سوشا مکانی در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها منتشر شده عکسی که در نگاه اول انسان را به خنده می اندازد و به نظر می رسد دروازه بان پرسپولیس نیز قصد شاد کردن دل مردم را دارد چرا که از این دست پوشش ها معمولا کارکنان سیرک برای جلب نظر و شاد کردن تماشاچی ها استفاده می کنند.اما وقتی تصاویری که قبلا هم از او منتشر شده را می بینید متوجه می شوید با انسانی طرف هستید که احتمالا دنده خلاص به سمت ناکجاآباد می رود.
حتی غربی ها هم چنین پوششی را در مراسم های خیلی خاص مثل بالماسکه به تن می کنند و در انظار عمومی  مثل محل کار  اینگونه ظاهر نمی شوند مگر همان کارکنان سیرک آن هم در زمان اجرای برنامه . به نظر می آید کار از بخش های فرهنگی باشگاه  گذشته و بیشتر نیاز به یک روانشناس یا روانکاو وجود دارد. قطعا بازیکنان فوتبال هم مثل برخی دیگر دچار مشکلات و اختلال های ارزیابی از  خود می شوند در چنین شرایطی بحث برخورد یا نصایح فرهنگی چندان کار ساز نیست و شاید بیشتر باید به سراغ متخصصین روانشناس رفت.
در سطح شهر بعضی وقت ها کودکان به مناسبت سنشان چنین پوشش هایی را دارند اما اینکه یک فرد بالغ که از شهرتی هم برخوردار است و در یکی از معروف ترین باشگاه های فوتبال مشغول فعالیت است چنین لباسی بر تن می کند دیگر نمی توان او را یک کودک شاد قلمداد کرد. تی‌شرتی با نقاشی یک شخصیت کارتونی  و شلواری کوتاه و زرد و کتانی با رنگ جیغ  قطعا برای یک کودک دو ساله مشکلی  در پی نخواهد داشت اما وقتی یک بزرگسال اینگونه پوششی دارد باید سریعا تحت مشاوره و احتمالا درمان قرار گیرد.
174242
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 432214
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *